Ieri la Caritatea

Sall, ieri am fost la Cluj, mai precis am fost la Caritatea. Nu am mai fost de mult timp la Caritateaşi îmi era dor de prietenii noştri, nu-i mai văzusem de peste două luni. Noi mai ţinem legătura pe net sa-u pe telefon. A fost şi vremea faină şi parcă şi Soarele se bucura de venirea noastră 😀 . Îmi place mult să merg la Caritatea, întot deauna sîntem bine primiţi şi ei bucuroşi de venirea noastră.

Măluţan Iosif, Nelu Coroianu, Andrei şi eu
Măluţan Iosif, Nelu Coroianu, Andrei şi eu

În fiecare Vineri la Caritatea, de la ora 16 la 18, este întîlnirea persoanelor cu dizabilităţi. Aici mergem şi noi de cîte ori putem, asta depinde de unele

Eu, Erika şi Ion Harangozo
Eu, Erika şi Ion Harangozo

lucruri cum ar fii de exemplu, cel mai inportant este să găsim maşină, adică pe cine-va care are maşină cu care să ne ducă, să stea acolo cîteva ore cu noi 😀 , şi să avem bani să plătim omului motorina sa-u benzina, asta în cazul că ne cere doar atîta 😀 .Încercăm să mergem măcar o dată pe lună, că totuş este o cheltuială pînă la Cluj. Eu, Dorin şi Andrei ne-am fii dorit să mergem în fiecare Vineri, dar nu e posibil.

Anca
Anca

După întîlnire, Anca ne-a făcut cinste cu două Pizza foarte bună. Ancaîntot deauna vrea să ne facă cinste cu cîte ceva, dar nu vrea ca măcar o dată să facem şi noi cinste 😀

La Pizza
La Pizza

Ne-am aşezat la masă noi ce-i ce am rămas, (restul au plecat) şi am mîncat cîte o felie două de pizza, am mai povestit şi timpul a trecut foarte repede şi a trebuit să ne întoarcem şi la Bogata acasă. Pînă data viitoare cînd vom mai merge cine ştii cît va mai trece, dar vom mai vedea. Multă sănătate

P.S. Ms la Erika pt pozele astea, eu nu am putut face poze de data asta, ms.

Un gând despre “Ieri la Caritatea

  1. Pingback: Miercurea fără cuvinte « A different blog

Lasă un comentariu