Anca şi Zoltan

Anca
Anca

Sall, Vineri seara după ce sa

Zoltan
Zoltan

trminat programul la Caritatea, am fost invitaţi mai multe persoane la o îngheţată de către Anca şi Zoltan. Nu au putut venii toţi din diferite probleme ( de veneau toţi, atunci să vezi faliment pe ei😀 ) Şi aşa ei au plăit tot şi nici nu am putut negocia să contribuim şi noi cu ceva acolo, noi am tot insistat dar fără succes😀 . Şi ne-am adunat o gaşcă serioasă, eu, Andrei, Dorin, Erika, Ion, Anca, Zoltan şi Nelu CoroianAm început să mai povestim, să-l cunoaştem pe Zoltan şi m-am bucurat că la-m cunoscut şi personal nu numai de pe net că noi mai vorbim uneori😀 . A fost foarte frumos şitimpul şi de data asta a trecut mult prea repede. Este foarte frumos cînd poţi ieşi la o terasă cu prietenii să mai povestim, să mîncăm o îngheţată şi mai ales să facă cineva cinste, las’ că vine şi rîndul meu la cinste😀 .

Erika, Anca şi io :D
Erika, Anca şi io😀
Eu şi Dorin
Eu şi Dorin

Noi după cum vedeţi ne place să mergem la

Nelu Coroian
Nelu Coroian

Cluj şi întotdeauna ne întoarcem cu amintiri plăcute. Multe mulţumiri la Anca şi Zoltan, sper să vină şi rîndul nostru să facem cinste😀 , mulţumiri şi la Erika pt. poze şi lui Nelu Coroian că a avut răbdare să stea după noi pînă tîrziu, am ajuns acasă la ora 23.00, am plecat de acasă la ora 14.00😀 . Multă sănătate

 

6 gânduri despre “Anca şi Zoltan

  1. Pingback: Luminița de la capătul tunelului | Betivul de cuvinte

  2. Iti multumim, Zolty! Ma bucur ca ne-am cunoscut si sunt sigur ca ne vom mai intalni…🙂 Pentru aceste iesiri cele mai multe multumiri i le datoram domnului Coroian…

  3. luminita

    Te salut, Zolty!
    Am citit toate postarile tale si te-am auzit povestind in video-ul cu interviul.
    Vreau sa iti transmit toate gandurile bune, sa fii sanatos si sa ai o viata frumoasa, atat cat se poate.
    Salutari si fratelui tau, Andrei!
    Aveti grija de voi!
    O sa mai trec sa te citesc.

Lasă un răspuns

