O Familie Numită ,,CARITATEA”

Sall, ieri am fost invitaţi la o mare sărbătoare în familia Caritatea, după cum spunea  Iosif Măluţan. Este adevărat că ieri Caritatea a sărbătorit 21 de ani de cînd sa infinţat. Am mers şi eu, Andrei, Dorin şi Nelu Coroian care ne duce cu maşina pînă la Cluj la Caritatea, fără el nu am reuşi să ajungem acolo.De fiecare dată cînd mergem la Caritatea sintem aşa de bine primiţi de nu ne mai vine să venim acasă😀 . De fiecare dată cînd o persoană cu handicap vrea să participe la întîlnirile organizate de Caritatea şi locuieşte în Cluj, sînt aduse cu maşini special echipate cu lift pt. cărucioare. Am ajuns puţin mai de vreme, şi m-am gîndit să mai şi vizitez puţin pe acolo, văzusem cîte ceva pe sitedar am vrut să văd şi aşa real😀

Centru de reparati carucioare
Centru de reparati carucioare

Foarte multe cărucioare am văzut aici.Teren cu gazon Sînt multe de povestit despre Caritatea dar nu pot eu scrie atîta😀 .Aici ne-am întîlnit cu cei cu care am fost în tabără la Mărişel, am mai povestit, a fost şi rugăciune de mulţumire Domnului pt. ce-i 21 ani de viaţă al familiei CaritateaLa sfîrşitul programului, am crezut că a venit Moşul😀 cînd am văzit că se dau cadouri din partea lu Caritatea şi nu din partea noastră pt. Caritatea cum era normal. La Mulţi Ani Caritatea.

 

2 gânduri despre “O Familie Numită ,,CARITATEA”

Lasă un răspuns

