Ochii văd, inima cere, ce să fac că nu mai am putere

Zmeură
Zmeură

Sall, acum că a venit Toamna sa mai răcorit pe afară, dar ziua mai ies pe afară şi mai ales cînd este şi Soare😀 .Acum că am şi baterii noi şi bune, sînt şi în rodaj, eu mai fac cîte o plimbare pînă în capătul satului (mai precis la intrare spre Bogata). Mai profit de vremea asta bună cît se poate😀 .Am un foarte mare avantaj că este trotuar destul de bun şi io pe acolo merg, e mai bună ca şoseaua. Mergînd aşa pe trotuar (încet, nu mă grăbesc că nu vreau să mă prindă radarul😀 ), mai văd şi la uni oameni în curte, mă mai latră cîini, ect. Acuma la noi oameni mai au în grădinile din faţa case-i şi flori, uni pomii fructiferi, buruieni, alţi nimic😀 ,depinde de fiecare ce-i place. În două, trei locuri am văzut că este Zmeură, mie îmi place Zmeura foarte mult.Mai ales acum Toamna pe vremea asta, e ceva mai rar. Am văzut într-o zi aşa de frumos stătea pe gard, paecă mă aştepta, dar eu nu puteam să ridic mîna nici cum pînă acolo. Am tot încercat dar deageaba, erau doar cîţi-va centimetri, dar pt mine era imposibil😦 . Am plecat cu gîndul că poate data viitoare voi avea mai mult noroc. Adoua oară era pe gard, dar tot nu am putut so iau de pe gard, ori cît m-am întins tot nu am ajuns, am reuşit măcar să fac poze😀 .După toate întîmplările astea, mi-am adus aminte de o melodie a lui Văru Săndel, ochi văd, inima cere, ce să fac că nu mai am putere😀 .În merodie face aluzie la altceva normal😀 , dar se potriveşte şi la mine foarte bine, nu? Multă sănătate

11 gânduri despre “Ochii văd, inima cere, ce să fac că nu mai am putere

Lasă un răspuns

