În Tabără la Mărişel (ultima parte)

Sall, după un foc de tabără, adoua zi (adică ultima zi Vineri 01.07.2011) părea să fie frumoasă de dimineaţă, era Soare şi cald afară asta am observat dimineaţa la înviorare 😀 . După ce toată lumea a mîncat de micul de jun, am început să facem poze de grup ca să rămînem cu amintiri şi cînd o să ne fie dor de tabără, ne uităm la poze şi ne mai trece dorul 😀 .În ultima zi am avut un program mai special ca de obicei, am vorbit fiecare pe rînd despre ce şi cum ne-a plăcut în tabără. Fiecare şi-a spus părerea şi mai ales noi care am fost prima dată într-o tabără. În tabără cu noi au fost şi cîţva copii care timp de o săptămînă au pregătit şi ei un mic program pt. ultima zi de tabără. Dar pînă la urmă cu părere de rău a trebuit să facem şi bagajele 😦 , orice început are şi un sfîrşit. Am ştiut de la început că este o tabără pt. studiu Biblic şi chiar mi-am pus nişte întrebări înainte de a pleca în tabăra asta, la cîteva întrebări am găsit răspunsuri, după cum am spus şi în interviul de la Radio Vocea Evangheliei, la altele urmează, sper, să găsesc răspunsurile în viitorul apropiat. A fost foarte frumos în tabără şi am rămas cu nişte amintiri minunate, am cunoscut nişte oameni minunaţi cu care am legat nişte prieteni frumoase. De abia aştept tabăra de la anul 😀 , sper să fim invitaţi. Multă sănătate.

6 gânduri despre “În Tabără la Mărişel (ultima parte)

Lasă un răspuns

