Interviu la Radio Vocea Evangheliei

Sall, în pen ultima zi de tabără la Mărişel, am fost invitat să dau un interviu pt Radio Vocea Evangheliei la Biruitori Prin Sufrrinţă.  Am acceptat cu plăcere şi chiar m-am bucurat foarte mult că am fost eu ales dintre toţi ce-i din tabără, nu am fost doar eu intervievat 😀 , au mai fost 3 sa-u 4 persoane, nu ştiu sigur. A fost dată la radio săptămîna trecută, scz că o dau doar azi pe blog, a durat pînă am reuşit să o modific din mp3 în video şi să-l încarc pe youtube, doar aşa ştiu să-l pun pe blog, nu mă pricep alt cumva dar mă străduiesc 😀

Multă sănătate

6 gânduri despre “Interviu la Radio Vocea Evangheliei

  1. MMA

    Buna Zolty,
    Pe 4 iulie ti-am trimis prin paypal ceva, dar nu am primit emailul de confirmare, care de obicei il primesc ca ai acceptat banii. Te rog verifica. Merci.

Lasă un răspuns

