În Tabără la Mărişel

Sall, după cum vam spus aseară m-am întors din tabără de la Mărişel. Mi-am dorit foarte mult să ajung în această tabără şi am reuşit şi cu ajutorul lui Erika Harangozo care a vorbit pt. noi la Caritatea. Vreau să vă povestesc despre tabără în mai multe episoade, azi vă povestesc cum a fost drumul şi pe unde am mers pînă la Mărişel😀 .

Dorin şi eu
Dorin şi eu

Am plecat în tabără Dorin, Andrei şi eu, am făcut bagajele fiecare şi am fost gata de plecare pe Sîmbătă 25.06.2011 pe la ora 12.00 cînd a venit Ion P. care ne-a dus cu maşina lui pînă la Mărişel.Am plecat din Bogata, am urcat pe Autostradă şi am mers pînă la Gilău, foarte bun drumul pe Autostradă. Din Gilău cînd am ieşit am trecut şi pe la Barajul de la Tarniţa, un loc superb.

Barajul de la Tarniţa
Barajul de la Tarniţa

Foarte frumoase locuri am văzut acolo, dar păcat că nu am putut face mai multe poze că a venit ploaia, tot drumul pînă la Mărişel la Cabană a plouat. A fost foarte frumoasă priveliştea pe tot drumul de aprox. 30 km, multe curbe, unele foarte periculoase. Am găsit mai greu Cabana Cug, dar am ajuns cu bine şi

Cabana
Cabana

am fost foarte bine primiţi, chiar am fost foarte surprinşi, cum am ajuns ne-au poftit la masă, era ora aproape 14.00, chiar la fix am ajuns😀 , ne era foame.

                   va urma

P.S. Cele trei link-uri :D   http://www.caritatea.org.ro/

http://zamfirpop.com/      http://groparu.ro/

10 gânduri despre “În Tabără la Mărişel

  1. Zolty, mă bucur pentru tine, mă bucur pentru bucuria ta şi rămân la părerea mea că eşti un reporter sadea. Aşa cum ţi-am promis, sigur ne vom vedea în vara asta. M-a sunat DUMINICĂ un tip de la primărie că nu mi-am plătit dările… Îmi place mai mult avatarul tău de acum de pe Mesenger…

  2. Mona

    Doamne, este atat de frumos acest blog, mi-au dat lacrimile😦 chiar imi vine sa plang, sunt foarte impresionata de povestea dumneavoastra. Vreau sa va spun ca va admir din tot sufletul pentru ca ati reusit totusi sa ramaneti pozitiv si optimist.

    Va doresc tot binele din lume si am sa incerc sa va ajut cum pot

    Mona

Lasă un răspuns

