În Tabără la Mărişel (2)

Sall, mîncarea a fost foarte bună, felul întîi şi doi 😀 . Supă de fasole verde şi pireu de cartofii cu un grătar mare de nu l-am putut mînca pe tot, ce păcat 😀 , de mult nu mai mîncasem aşa de bine la amiază, mîncarea a fost foarte bună şi pe săturate, ( nu am putut mînca tot cît îmi dădeau la început, după cîteva zile şi stomacul meu sa mai întins 😀 ).După ce am terminat cu masa, ne-a fost arătată camera noastră nr.4 , aici ne am ales paturile fiecare unde să dormim, erau trei paturi, un birou şi un dulap.Andrei ne-a făcut paturile, a aranjat hainele în dulap anoastre şi pe ale lui Dorin că el nu poate singur şi avea nevoie de ajutor. Camera nu era prea mare, dar ne-am descurcat cu două cărucioare, pe a lui Dorin îl adunam cînd  stătea pe pat şi era destul loc pt mine 😀 .După aceia am mers să vizităm locurile, am mers să vedem pîrîul din apropiere că îl auzisem de cînd am ajuns acolo.Aici am început sa-i cunoaştem pe uni, Dorina, Sandu,Erika,Lucian şi RomiŞi prima baie de la ploaie, nu noi ci ele 😀 Aici sînt Emil Chiorean care a cîntat foarte frumos, Domnul Doctor, Pastorul Titi şi Fratele Malutan Presedintele Fundatiei Caritatea

Jucam Şah cu Ion 😀 . Multă sănătate

                    va urma

P.S. Cele trei link-uri 😀   http://blogulise.wordpress.com/

http://procblog.ro/din-cluj/

http://katairobi.net/kataisme/zolty-are-nevoie-si-de-ajutorul-tau/

17 gânduri despre “În Tabără la Mărişel (2)

  1. Radu

    Vad ca si Dorin e pe acolo… s-a simtit bine si el, sper 🙂 El era veteran, ca a inceput de anul trecut cu taberele 😛

  2. Szia Zolty!

    Ma bucur ca ti-a placut in tabara, e chiar foarte fain prin Marisel. Citind articolele tale, parca mi s-a facut dor sa ma plimb un pic prin muntii nostrii.

    PS: multam pentru link!

  3. Pingback: Poz(n)e de patru de Cuptor « Ulise al II-lea – blog canin

  4. Pingback: Chibriturile mele (3) | Amintiri din filumenie

  5. Pingback: Sfârşit de week-end

Lasă un răspuns

