M-am întors

Sall, după o săptămînă în Tabără la Mărişel, m-am întors acasă. După cum aţi observat Zamfir va ţinut la curent cu ce puteam camunica pe telefon care nu avea semnal doar în unele locuri din acea zonă😀 . Am avut o vacanţă de vis şi de ne uitat cu toate că nu am prins vreme frumoasă, a plouat foarte mult şi a fost şi frig.Nici nu am cuvinte de laudă şi de mulţumire pt. ce-i ce mau invitat în Tabără. Am cunoscut multă lume cu diferite dizabilităţi şi am învăţat multe de la ei, dar mai multe în zilele următoare. Multă sănătate.

2 gânduri despre “M-am întors

Lasă un răspuns

