LA COLINDAT

Sall. ieri find vremea destul de frumoasă şi nici nu a fost frig, am mers la colindat. Aşa-i frumos po la noi, e şi obicei să merem la colindat. Planul la-m făcut de mai de mult, a ţinut şi vremea cu noi, nu a mai fost de mult aşa vreme de Crăciun şi am profitat. Am plecat pe la ora 14.00 şi am ajuns acasă aproape la 21.00 , e adevărat că am stat mai mult la mătuşa Irina, a trebuit să mă-n călzăsc şi eu undeva. Nu a fost chiar aşa frig, dar totuş e Iarnă 😀 . A fost frumos, poate ma duc şi la urat,  dacă e vremea tot aşa 😀 , în seara de Crăciun am avut şi cîţiva colindători şi a fost frumos. SĂRBĂTORI FERICITE

4 gânduri despre “LA COLINDAT

Lasă un răspuns

