Al Doilea Majorat

Sall, stau şi mă gîndesc ce repede trece vremea şi ce repede trec anii şi ne trezim o dată că am înbătrînit şi na-m realizat mare lucru în viaţa asta, nu vreau să credeţi că mă simt bătrîn dar nici ca la 18 ani nus. Mîine 28 Decembrie este ziua mea de naştere, fac al doilea majorat 18 x 2 = 36 ani  😀 , măi, măi dar ce a trecut ani ăstia, au fost multe zile grele dar şi cîteva bune, e bine şi aşa decît nimic, poate vor fi şi mai bune. Cel mai bun cadou ce mil doresc in primul rînd, îmi doresc sănătate, restul nu prea conteaza aşa tare, şi mai sper să vină cineva în vizitâ pe la mine prieteni, rude, oricine nu conteaza. multa sănătate

31 de gânduri despre “Al Doilea Majorat

  1. ILIA

    LA MULTI ANI Zolty ! Invata sa pretuiesti mai mult ceea ce ai si sa ti placa ceea ce faci ! Sanatate multa,multa si un UNIVERS numai al tau dar trebuie sa lupti pt. el ,iti doresc tot binele din lume ,chiar daca mie mi ar ramane mai putin ! Fii intotdeauna ceea ce esti si daca nu esti indeajuns pentru cineva,inseamna ca acel cineva nu este indeajuns pentru tine ! Fericirea nu este o destinatie pt. unii ci un mod de a trai ,asa ca mergi cu incredere inainte vezi bine ca anii trec si nu se mai intorc ,de tine depinde cat de departe vrei sa ajungi ! EU te inteleg aproape perfect ! pupici dulci de la TULCEA ! TE AI HOTARAT CE VREI SA DEVII CAND VEI CRESTE MAI MARE? HI,HI,HI

  2. SA NU PRIVESTI IN URMA SAU TRECUTUL , DOAR VIITORUL DOAR EL TE POATE AJUTA SA STI DESI STIU CE PROBLEME AI sa nu uiti ca nu esti singuru pe lumea asta sau din romania sunt multe persoane care sufera dar sa sti ceva , numeni si nimic alcineva nuti poate lua visele , bucuriile aspiratiile spre ceva maret , incearca sa visezi spre bine

  3. SALUT ZOLTY LA MULTIII ANIII!!!!!! , DESI ANI CARE AI, NUPRE CONTEAZA , SA STII CA TOT TANAR ESTI ,FLACARA DIN TINE E TANARA SI NU VA MURI NICI ODATA , ITI DORESC MULTA SANATATE

  4. Cheful îl faci cu femei la Tanira? Să nu uiţi să mă chemi şi pe mine, măcar, să curaţ mesele după chef! Să-mi fac o poză scrugând sticlele goale, ca să fac o bucurie turmei de mârlani.

Lasă un răspuns

