Leapşa

Sall, azi sînt obligat să răspund la o Leapşă 😀 . E destul de mare dar trebuie so fac şi pe asta şi vă rog să o preluaţi şi voi care vreţi 😀 , io nu vă oblig 😀 .

1. Ce speli prima data la dus?
Mainile

2. Care e culoarea ta de helanca preferata?
Nu am :S

3. Îti place cafeaua?
Da. Dimineaţa

4. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
Eu tot visez la asta

5. Ai putea mânca o luna întreaga felul tau de mâncare preferat fara sa te saturi de el?
Nu.

6. De ce ai o pofta puternica acum?
O friptură din carne de porc cu pireu de cartofi 😀

7. La ce te gândesti când auzi cuvântul “varza”?
Salata.

8. Ai numarat vreodata pâna la 1000?
Nu

9. Musti sau lingi îngheţata?
Ha ha ha,

10. Folosesti emoticoane?
Cam da :p

11. Ai cunoscut vreodata o celebritate?
Păi….Nu ştiu cît de celebru trebuie să fi fost

12. Îti place brânza?
Da

13. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat?

Eeeee, nici chiar aşa 😀

14. Câte tari ai vizitat?

Din păcate, doar România

15. Ai sari cu parasuta/parapanta/planorul?
Da, dar nu ştiu cum aş ateriza 😀

16. Ai lua masa cu George W. Bush?
Da

17. E ceva stralucitor în camera ta?
Nu ştiu sigur, trebuie să caut 😀

18. Închiriezi filme?
Nu, m-am cam săturat de filme

19. Ouă albe sau maro?
Ouă verzi 😀

20. Ai mers cu trenul?
Da, de foarte mult timp a fost aste în ’89 ultimadată

21. Ce ai mâncat la prânz?
Zeamă de fasole verde :)

22. Când ai plâns ultima data?
Mai bine să nu-mi amintesc

23. Ai intrat vreodata într-un zid?
Nu :)

24. Anotimpul preferat?
Varaaa

25. Adormi cu televizorul deschis?
Nu

26. Ai baut vreodata alcool direct din sticla?
Mda, e mai bună direct de la sursă 😀

27. Crezi ca esti batrân?
Nu, nici vorbă

28. ti-e frica de întuneric?
Nu.

29. Ai o vedere bun??
Da

30. Poti sa faci hula hoop?
Nu 😀

31. Ai fost vreodata sarutat în lift?
Nu

32. Ai intrat într-o încapere pe fereastra vreodata?
Nu

33. Ce ai cumparat ultima data?
Turtă dulce

34. Cât de des vorbesti la telefon?
De prea multe ori pe zi.

35. Esti într-o relatie complicata?
Nu

36. Ai pus piedici cuiva vreodata?
Nu

37. Folosesti betisoare chinezesti?
Nu

38. Ierti prea mult?
Doar cat e cazul.

39. Ai fost vreodata într-un castel?
Nu

40. Îti place de tine?
Da

42 de gânduri despre “Leapşa

  1. Pingback: Clipe încremenite (161111) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  2. Pingback: Clipe încremenite (141111) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  3. Pingback: Clipe încremenite (201111) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  4. Pingback: Clipe încremenite (231111) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  5. Pingback: Clipe încremenite (041211) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  6. Pingback: Noi şi ai noştri – 30.11.11 « A.P.I.S. România

  7. Pingback: Noi şi ai noştri – 04.12.11 « A.P.I.S. România

  8. Pingback: Viaţa-n imagini (041211)

  9. Pingback: Florina Lupa Curaru

  10. Pingback: Vechi scăpărări (041211) | Amintiri din filumenie

  11. Pingback: Lătrături ocoşe (041211) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  12. Pingback: Noi şi ai noştri – 23.11.11 « A.P.I.S. România

  13. Pingback: Alt joc cu poze – 23.11.11 « Florina Lupa Curaru

  14. Pingback: Lătrături ocoşe (231111) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  15. Pingback: Vechi scăpărări (191111) | Amintiri din filumenie

  16. Pingback: Noi şi ai noştri – 20.11.11 « A.P.I.S. România

  17. Pingback: Alt joc cu poze – 20.11.11 « Florina Lupa Curaru

  18. Pingback: Vechi scăpărări (201111) | Amintiri din filumenie

  19. Pingback: Lătrături ocoşe (201111) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  20. Pingback: Vechi scăpărări (161111) | Amintiri din filumenie

  21. Pingback: Noi şi ai noştri – 16.11.11 « A.P.I.S. România

  22. Pingback: Alt joc cu poze – 16.11.11 « Florina Lupa Curaru

  23. Pingback: Lătrături ocoşe (161111) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  24. Pingback: Viaţa-n imagini (161111)

  25. Luke

    1. Ce speli prima data la dus?
    clar dusul
    2. Care e culoarea ta de helanca preferata?
    Urasc helanca
    3. Îti place cafeaua?
    In fiecare dimineata
    4. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
    Ultimul ? ca ma punea fiul meu sa-i caut niste jucarii pe care le-a pierdut
    5. Ai putea mânca o luna întreaga felul tau de mâncare preferat fara sa te saturi de el?
    Nu .
    6. De ce ai o pofta puternica acum?
    Ha ha …nu pot sa scriu.
    7. La ce te gândesti când auzi cuvântul “varza”?
    Sarmale
    8. Ai numarat vreodata pâna la 1000?
    Pana la 3600…numaram o jumatate de ora pana la Lumea Copiilor
    9. Musti sau lingi îngheţata?
    Depinde…
    10. Folosesti emoticoane?
    Nu mereu
    11. Ai cunoscut vreodata o celebritate?
    Nu
    12. Îti place brânza?
    La maxim
    13. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat?
    „I just had sex ” Akon & lonley island
    14. Câte tari ai vizitat?
    De facut vacante ,4, trecut in viteza …nu am numarat
    15. Ai sari cu parasuta/parapanta/planorul?
    Ai vorbit cu nevasta-mea pe tema asta ?Ca ea ma innebuneste cu saritul.
    16. Ai lua masa cu George W. Bush?
    Cu seniorul
    17. E ceva stralucitor în camera ta?
    Becul
    18. Închiriezi filme?
    In ultimii 4 ani ,nu.
    19. Ouă albe sau maro?
    Albastre ,cu garoul 🙂
    20. Ai mers cu trenul?
    Prea mult ..
    21. Ce ai mâncat la prânz?
    Sandwich
    22. Când ai plâns ultima data?
    Cand te uti la un film si-ti curg 2 lacrimi se pune ? Daca nu ,,,,de acum 10 ani.
    23. Ai intrat vreodata într-un zid?
    Nu
    24. Anotimpul preferat?
    Iarna …
    25. Adormi cu televizorul deschis?
    Adormeam ,de 7 ani e schimbat cu calculatorul la postul de dadaca.
    26. Ai baut vreodata alcool direct din sticla?
    Bere da,mai ales cand ies in oras ca nu stiu cand si cum spala paharele .Taria din pahar.
    27. Crezi ca esti batrân?
    Si la 80 de ani o sa fiu tanar.Normal ,ca o sa am Alzhaimer :))
    28. ti-e frica de întuneric?
    Imi era pana la 10 ani
    29. Ai o vedere bun??
    Da ….e bunA :))
    30. Poti sa faci hula hoop?
    Nu
    31. Ai fost vreodata sarutat în lift?
    Da
    32. Ai intrat într-o încapere pe fereastra vreodata?
    De prea multe ori (la camin la fete dupa 11 noaptea ,norocul meu ca erau la parter )
    33. Ce ai cumparat ultima data?
    Tigari
    34. Cât de des vorbesti la telefon?
    Rar
    35. Esti într-o relatie complicata?
    Nu,casatoria e ca un rau ,daca nu dai de bolovani pe drum ,merge linistita.
    36. Ai pus piedici cuiva vreodata?
    Nu
    37. Folosesti betisoare chinezesti?
    Nu
    38. Ierti prea mult?
    Da iert destule …
    39. Ai fost vreodata într-un castel?
    Ca vizitator ,in multe .Ca invitat la nunta regala ,nu cred in viata asta .
    40. Îti place de tine?
    Da

  26. Pingback: Viaţa-n imagini (141111)

  27. Pingback: Vechi scăpărări (141111) | Amintiri din filumenie

  28. Pingback: Lătrături ocoşe (141111) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  29. Pingback: Noi şi ai noştri – 14.11.11 « A.P.I.S. România

  30. Pingback: Alt joc cu poze – 14.11.11 « Florina Lupa Curaru

  31. Mi-e mai comod să îți răspund aici 🙂

    1. Ce speli prima data la dus?
    Dușul 🙂
    2. Care e culoarea ta de helanca preferata?
    Deși nu le mai port de mult, cred că toate nuanțele de roșu închis (în copilărie, maică-mea era terorizată de ideea să nu răcesc și mă teroriza și pe mine ”rupându-mi nasul”, de câte ori se grăbea să mă îmbrace cu bluzele alea odioase ”pe gât” 🙂 )
    3. Îti place cafeaua?
    De puțin timp, da.
    4. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
    Dansam pe stradă, cu ”fostul” meu. Dansat e doar un fel de a spune, ne oprisem în mijlocul străzii și stăteam îmbrățișați. Îmi băgasem nasul în umărul lui, cu ochii închiși, tot întrebându-mă dacă mă va săruta sau nu. Visul e ciudat pentru că nu l-am mai văzut de mult și nici măcar nu știu dacă se mai gândește vreodată la mine.
    5. Ai putea mânca o luna întreaga felul tau de mâncare preferat fara sa te saturi de el?
    DA!!!! Salată de fructe.
    6. De ce ai o pofta puternica acum?
    Vezi răspunsul la întrebarea cu visul. 🙂
    7. La ce te gândesti când auzi cuvântul “varza”?
    La Cluj. 🙂
    8. Ai numarat vreodata pâna la 1000?
    Aveam un văr marinar, care m-a pedepsit o dată să număr cu voce tare până la 300…cred că mă prinsese confundând un curent cald cu unul rece 😆
    Era tare plictisitor…
    9. Musti sau lingi îngheţata?
    O topesc în cafea… 🙂
    10. Folosesti emoticoane?
    DA. Unde doresc să se înțeleagă că e o ironie.
    11. Ai cunoscut vreodata o celebritate?
    L-am ”cunoscut” vreo 10 minute pe Gerard Depardieu, l-am intervievat pentru Mediafax, cu ceva ani în urmă. 🙂
    12. Îti place brânza?
    Da. Îmi place să cred că mă hrănesc cât mai sănătos posibil, ocolesc cât pot chimicalele și mâncărurile la modă.
    13. Care e ultima melodie de care ai fost obsedata?
    Wo sind die Clowns? (Unde sunt Clovnii?)
    14. Câte tari ai vizitat?
    Am trecut prin vreo 10, dar am vizitat doar 4.
    15. Ai sari cu parasuta/parapanta/planorul?
    Îmi doresc foarte mult și aș face-o dacă nu ar fi atât de scump…
    16. Ai lua masa cu George W. Bush?
    Nu. Cu Barack Obama și familia aș cina în fața televizorului cu multă plăcere, în timp ce ne-am uita la un meci de fotbal. 🙂
    17. E ceva stralucitor în camera ta?
    Da, un tablou.
    18. Închiriezi filme?
    Nu, dar merg cu plăcere la cinema, cumpăr dvd-urile, le văd și apoi le dăruiesc cu și mai mare plăcere. Le păstrez doar pe cele pe care le revăd de multe ori, de câte ori mi-e tare dor de ele.
    19. Ouă albe sau maro?
    Kinder 🙂
    20. Ai mers cu trenul?
    Cam prea mult. Îmi place să călătoresc doar cu avionul și cu vaporul. Și cu bicicleta!
    21. Ce ai mâncat la prânz?
    Spaghetti cu sos de busuioc.
    22. Când ai plâns ultima data?
    Când a murit mama.
    23. Ai intrat vreodata într-un zid?
    Am trecut printr-un zid 🙂
    24. Anotimpul preferat?
    Nu e un anotimp întreg, dar îmi plac mult ultimele zile de iarnă și primele de primăvară. Și sfârșitul verii.
    25. Adormi cu televizorul deschis?
    Nu. Adorm citind un poem sau ascultând muzică. Asta, doar pentru că sunt singură momentan 🙂
    26. Ai baut vreodata alcool direct din sticla?
    Nu îmi place alcoolul, beau cam o dată sau de două ori pe an, câte un păhărel de Porto sau o cupă de șampanie. La aniversări.
    27. Crezi ca esti batrână?
    Nu mai cred că sunt nemuritoare, de când mi-au murit câțiva oameni dragi, dar mai simt în mine tinerețe și poftă de viață.
    28. Ti-e frica de întuneric?
    Nu. Mi-e frică de prostia și răutatea oamenilor. Sau de faptul că nu mă voi mai îndrăgosti și nu voi mai fi iubita nimănui, niciodată.
    29. Ai o vedere buna??
    Am simțuri ascuțite. Uneori aș prefera să nu simt așa de bine mirosurile și să nu aud tâmpeniile. 🙂
    30. Poti sa faci hula hoop?
    N-am încercat din copilărie, dar știu că era foarte foarte distractiv.
    31. Ai fost vreodata sarutata în lift?
    Da.
    32. Ai intrat într-o încapere pe fereastra vreodata?
    Da. La mine acasă și pe scenă.
    33. Ce ai cumparat ultima data?
    Miere.
    34. Cât de des vorbesti la telefon?
    Nu prea des, nu prea mult, nu destul.
    35. Esti într-o relatie complicata?
    Nu. Îmi plac relațiile bazate pe iubire/fidelitate sau deloc.
    Mă respect destul de mult cât să aștept fără să (mă) mint.
    36. Ai pus piedici cuiva vreodata?
    La propriu, nu. Dar îmi place să cred că am reușit să împiedic câțiva oameni proști/răi să-i fraierească pe naivi și să fure de la ei. Îi împiedic avertizându-i pe naivi că sunt subestimați și îi rog să se apere.
    37. Folosesti betisoare chinezesti?
    Rar.
    38. Ierti prea mult?
    Nu cât mi-aș dori.
    39. Ai fost vreodata într-un castel?
    Da. A fost minunat.
    40. Îti place de tine?
    Când sunt îndrăgostită, mă uimesc mereu cu ce pot să gândesc și să simt, cu ce spun și cât de mult îmi pasă. Mi-am făcut multe surprize plăcute…

    Zi senină și liniștită, Zolty!

      1. Cu plăcere, Zolty. Și tu ai preluat o leapșă de la mine, nu puteam să îți rămân datoare 🙂

        Noapte bună

Lasă un comentariu