Azi sărbătoresc ceva :D

Sall, azi am de sărbătorit un foarte mare eveniment pt mine, uite aici despre ce e vorba. Acum că ştiţi despre ce e vorba merită să sărbătoresc, nu?😀 .Azi se înplineşte un an de zile de cînd au venit nişte oameni inimoşi şi mi-au schimbat zilele friguroase de Iarnă în zile calde, chiar şi Iarna. De atuncea am început să nu îmi mai fie aşa de grele zilele de Iarnă. Din această zi de 13.11.2010, viaţa mea a început să să simt căldura şi Iarna, am crezut că numai Vara poate să fie cald, dar acum ştiu că şi Iarna este posibil dacă este casa izolată. În anii trecuţi doar visam să fie cald, chiar mă enervam cînd auzeam pe uni copii care spuneau că deabia aşteaptă să vină Iarna şi eu mă gîndeam că ce de frig trebuie să rabd eu Iarna şi nici nu vreoiam să aud de Iarnă. Acum de cînd este izolată casa, nici nu îmi mai pasă de Iarnă, poate să vină cînd doreşte😀 , nu mă mai deranjează. Căldură este şi mai ales că facem foc cu lemne că gazul …..nu mai are rost să vorbim. Azi este şi ziua de naştere a lui Groparu, aşa că La Mulţi Ani şi multă sănătate. Anul trecut de ziua ta, ai fost la lucru la mine la izolat casa😀 , anul ăsta să te distrezi la maxim înpreună cu ce-i dragi ţie. Multă sănătate

9 gânduri despre “Azi sărbătoresc ceva :D

  1. ioan

    La multi ani Groparu si tine-o tot asa cu inima ta cea buna. Multa sanatate si fericire sa ai in viata alaturi de familia ta.

      1. petre

        Bine ca ti-ai facut blog ca sa te poata gasi. Ce mai urmeaza? Casa ti-e aranjata.

  2. Ma bucur ca s-a rezolvat treaba, bravo tuturor, inseamna ca inca mai meritam titulatura de „oameni” , si la multi ani lui Groparu, ca si tie dealtfel…

Lasă un răspuns

