Merg la Concertul SCORPIONS

Sall, de cînd am auzit că vine Scorpions la Cluj Arena în concert pe data de 08.10.2011, sincer mi-am dorit să merg şi eu, dar ştiu că este o foarte mare cheltuială cu biletele şi transportul. Despre Scorpions am auzit după 89′ era democraţie şi auzeam multe pe atuncia şi (acuma la fel), îmi place mult stilul lor de muzică 😀 . A cuma am o veste foarte mare pt mine, Merg la concert la Scorpions, de cînd am aflat că voi merge nu mai pot de bucurie, de abia aştept să vină Sîmbăta. Mii de mulţumiri de la mine pt OlteanuCluj care ma sunat într-o seară şi ma invitat la concert la Scorpions, prima dată cînd am auzit, am crezut că glumeşte şi mă bucur că nu a glumit, păi din seara aia de abia aştept să vină Sîmbătă 😀 , tot OlteanuCluj se ocupă şi de transportul meu pînă la Cluj şi înapoi la Bogata, sper să nu am probleme ca la concertele de la Zilele Municipiului Turzi, aici şi aici. Poate am mai mult noroc de data asta, de obicei a 3-a oară e cu noroc 😀 . Multă sănătate

13 gânduri despre “Merg la Concertul SCORPIONS

  1. alin

    #Aura. Nu inteleg ce legatura are propzitia in care faci referire la sanatate? Adica sa inteleg ca daca esti bolnav nu ai voie sa mergi la un concert sau care e ideea?

    1. #alin: Uni din păcate aşa gîndesc, dacă cineva este bolnav trebuie să stea nu mai în pat închis între patru pereţi, eu nu vreau aşa ceva. Multă sănătate

  2. Aura

    Am o curiozitate.Cand o sa spui:Gata!Am nevoie doar de sanatate!
    Si inca ceva:Leii romanesti nu-s buni,numai euroii?Asa am vazut ca accepti ca si donatie,numai euroi!

    1. #Aura: Noral că am nevoie de sănătate mai mult decît orce, nu înţeleg ce vrei să spui. Ai înţeles greşit cu donaţiile în euro, la uni oameni le este mai uşor să facă donaţii în euro pe paypal decît în lei, acest cont este foarte accesibil. Şi mi-a fost cerut de uni donatori şi nu e vorba că nu-mi plac lei.

  3. tedy

    sincer te invidiez ca o sa fi acolo, sper sa ai parte de multa distractie si sa te bucuri de muzica celor de la Scorpions!

Lasă un comentariu