La Restaorant cu Blogării

Blogări
Blogări

Sall, yeeeeee, am fost la la concertul Scorpiosn pe Cluj Arena aseară. Super fain concertul, au fost aproximativ 40.000 de persoane, cel mai mare eveniment din istoria Clujului, la care am participat şi eu. Nici nu vă puteţi închipui ce bucurie am simţit eu ieri că am fost invitat la întîlnirea Blogărilor şi mai tîrziu pe Cluj Arena la Concerte. De cînd mi-a dat Dan Olteanuvestea ca voi merge, păi nu-mi venea să cred că voi

La Restaorant
La Restaorant

merge şi eu la un aşa mare eveniment. Şi iată că avenit şi ziua să merg la Cluj Arena. Vreau să vă spun că am reuşit să ajung la Concert doar datorită lui Dan Olteanu, care sa ocupat de transportul meu la Cluj şi înapoi la Bogata, de biletele la Scorpions, de masa oferită la Restaorant, care a fost foarte bună. Ieri pe la ora 14, a venit Daniel Rus cu maşina lui Dan Olteanu şi ne-a dus pe mine şi Andrei la Cluj, eu am crezut că mergem direct la Concert😀 , dar am mers la un Restaurant din apropierea Cluj Arena, unde am avut plăcerea să mă întîlnesc cu alţi Blogări şi cu Dan Olteanu care ne aştepta acolo. Am fost ajutat de ei ca să intru înăuntru (ma-u dus pe sus😀 ). Am făcut cunoştinţă cu ei (ei mă cunoşteau toţi, eu nu pe ei, ce mare vedetă sînt😀 ) am mai discutat, am mîncat bine😀 .Eu pînă ieri, nu am mîncat nici o dată în viaţa mea la Restaurant şi nici Jniţel Vienez nu am mîncat de cînd sînt io😀 . Mi-a făcut plăcere să fiu acolo cu ei şi să putem discuta între noi. Mai tîrziu am fost la Cluj Arena, dar despre asta vă povestesc mîine. Multă sănătate

16 gânduri despre “La Restaorant cu Blogării

  1. Pingback: Noi şi problemele noastre « Denisa Bârgău

  2. Pingback: Cluj Arena e deschisă

  3. În orice prostie faci, este întotdeauna o .. prima oară! Apoi, te înveţi. De vreme ce se învaţă omul şi cu răul, de ce nu s-ar învăţa şi cu binele?!
    Mă bucur că a răsărit Soarele şi pe strada ta!

  4. Pingback: Ziua 1: Cum fu la Grand Opening Cluj Arena? | eVasile.com

  5. Mă bucur pentru tine, ca ai avut ocazia să îl cunosti pe domnul Dan Olteanu, care merită tot respectul pentru gestul făcut….
    De altfel cine stie!?..poate vei mai avea ocazia să mănânci la restaurant! :))

Lasă un răspuns

