Aseară din nou la Zilele Turzi

Sall, ieri am fost din nou la Zilele Municipiului Turda, de data asta ne-a dus Văru Levi cu maşina lui. Ieri am vizitat şi locul de lîngă Primărie unde nu am fost Vineri 😀 . Am ajuns tot pe la ora 18, era încă cald şi soare, dar mai bine aşa decît frig 😀 . Îeri am avut mai mult noroc faţă de prima zi 😀 din două puncte de vedere, am rămas foarte surprins de cît de uşor am reuşit să intru lîngă şcenă 😀 . Dar acelaş Gardian cu trei dungi pe piept(probabil sînt gradele lui) Am mers

Akcent
Akcent

la el şi ma refuzat din prima, motivul lui de data asta: te-am lăsat aseară, ti-a fost destul azi nu se mai poate şi sa dus, nu a apucat să facă doi,trei paşi şi cineva ia făcut semn să mă lase înăuntru, normal că m-am bucurat de cît de uşor am intrat faţă de Vineri. M-am tot mirat eu de cît de uşor am intrat, dar totuş ar exista două explicaţi: 1. O fi văzut cineva cine trebue ce am scris ieri sa-u 2. am avut pur şi simplu mai mult noroc, ce spuneţi voi?? 😀 . Despre Gardian, cred că are ceva cu mine, dar nu ştiu ce domle’, îmi lasă inpresia asta.A avut grijă să mă pună din nou într-un loc în care iar să nu văd mare lucru, adică să mă uit la fundurile bărbaţilor de data asta, parcă era mai bine înainte cu o seară 😀 . De cît să mă uit la aşa ceva, mă uitam mai bine aici sus. Şi iar am avut o seară de rahat din cauza lu’……… Concertul lu Akcent a fost frumos din ce am apucat să văd, cîteva secvenţe doar. Azi merg din nou la Turda, dar nu mă mai duc lîngă şcenă, măcar nu mă mai înervez şi în seara.

Foc de artifici
Foc de artifici

După concerte a fost un frumos foc de artifici.Multă sănătate

 

8 gânduri despre “Aseară din nou la Zilele Turzi

  1. aura

    Daca nu stiai:Muzica se aude mult mai frumos,nu langa scena,ci la 150-200 de metri departare;
    – ecranele acelea imense,se pun tocmai ca sa vezi ce se intampla pe scena.

Lasă un răspuns

