Ce mi sa întîmplat la Zilele Municipiului Turda

Zilele Turzi
Zilele Turzi

Sall, după cum vam mai spus, începînd de ieri au început Zilele Municipiului Turda. Normal că am fost şi eu, de mult aştept să înceapă această Sărbătoare 😀 . Pt. transportul meu trebue să-i mulţumesc unui bun prieten din Turda care a dorit să nu-i spun numele aici, a trimis maşina după noi şi după concerte ne aştepta maşina să ne aducă înapoi acasă, şi nu a vrut să ne ia nici un ban, pt. asta măcar să-i mulţumesc şi îi doresc multă sănătate.Am ajuns după ora 18, ne-am dus să vizităm pe acolo, multă lume şi aglomeraţie, prin unele locur de abia am trecut.

Concert
Concert

Am vrut foarte mult să ajung la concerte şi mai ales să fiu lăsat să intru mai lîngă şcenă, dar nu au vrut să mă lase la început Gardieni şi nici şeful lor, stăteam acolo şi mă rugam de ei şi se întorceau cu spatele către mine şi mă ignorau cu neruşinare, pe alţii îi lasău să treacă şi pe mine nu, după vreo 15 min. stînd acolo şi aşteptînd ca să se-n dure cineva şi de mine, am plecat, mai încolo în spatele şcenei la-m văzut pe cel ce prezintă pe şcenă (nu-i ştiu numele) la-m rugat şi pe el să vb cu cineva să fiu lăsat înăuntru ca în ani trecuţi şi el ma refuzat nesimţitul, pe motiv, că el doar prezintă acolo. M-am simţit ca ultimul om, unde sînt drepturile persoanelor cu dizabilităţi? Nu avem dreptul să mergem la un concert? Am vrut să văd şi eu ceva, de după gard nu pot sta că ori cum nu văd nimic. În anii trecuţi tot aşa de greu am intrat, la Cîmpia-Turzi nu am întîmpinam niciodată dificultăţi. După multe rugăminţi ma lăsat cineva să intru, dar şeful de la Gardieni a avut grijă să mă mute într-un loc în care să nu prea văd mai nimic Uitaţivă şi voi la ce mă uitam eu în timpul concertului 😀 .La un moment dat m-am mutat mai la stînga puţin, dar a venit repede Gardianul şi ma ameninţat că mă scoate afară dacă nu mă mut înapoi la locul meu, şi m-am mutat înapoi şi mă uitam la fundul lu aia din faţa mea, ce puteam face?? Acuma mă gîndesc că poate o fi avut ceva cu mine Gardianul, sincer nici nu-l cunosc. Doar atita pot să spun Organizatorilor

                 Să vă fie Ruşine

Nici nu mai contează pt. mine cine a cîntat, că ori cum nu prea am văzut aproape nimic şi numai m-am enervat toată seara, de ştiam nici nu mergeam. Azi vine Akcent, sint printre preferaţii mei, dar cred că nu am nici o şansă să-i văd de mai aproape. Multă sănătate

30 de gânduri despre “Ce mi sa întîmplat la Zilele Municipiului Turda

  1. Pingback: A different blog

  2. Pingback: Life in picture « A different blog

  3. Pingback: A different blog

  4. Pingback: Prietenul de lângă tine « A different blog

  5. Pingback: Miercurea fără cuvinte « A different blog

  6. Pingback: Miercurea fara cuvinte « A different blog

  7. Pingback: Life in picture « A different blog

  8. Pingback: Miercurea fără cuvinte « A different blog

  9. Pingback: Life in picture « A different blog

  10. Pingback: Aberatii,inteligenta,umor « A different blog

  11. Pingback: Life in picture « A different blog

  12. Pingback: Life in picture « A different blog

  13. Pingback: Miercurea fără cuvinte « A different blog

  14. Pingback: Life in picture 6 « A different blog

  15. Pingback: Life in picture 5 « A different blog

  16. Pingback: Miercurea fără cuvinte « Dictatura justitiei

  17. Pingback: Miercurea fără cuvinte 5 « A different blog

  18. Pingback: Life in picture 4 « A different blog

  19. Ce să faci, ăștia sunt români – cei mai nesimțiți oameni, mai ales autoritățiile.
    De parcă aveau ceva de pierdut dacă te lăsau să te uiți cum trebuie.

    1. #cristian: Nu toţi sînt la fel, sînt şi oameni de treabă şi înţelegători, dar din păcate mai sînt şi de ăştia răi şi nu-i pedepseşte nimeni şi mai fac şi exces de zel. Ar trebui să se pună puţin în situaţia mea. Multă sănătate

  20. Pingback: Life in picture « A different blog

  21. Cleopatra

    Si eu care credeam ca in Ardeal lumea e mai civilizata… 😛 Da’ tu ai fost singur p’acolo, nu era nimeni cu tine ca insotitor? Cei care rau pe acolo, spectatorii, nu a intervenit careva in sprijinul tau? Daca nu, asta e civilizatia prin partea asta de Europa. … Ce avea daca te uitai si tu?! Parca suntem pe timpu’ lui ceasca. … Daca le spuneai ca ai o bomba… fugeau toti din calea ta, aveai loc destul :))

  22. Niste idioti.Ei nu gandesc ca odata au sa plateasca in fata lui D-zeu.eu unul le urez sa nu treca si ei prince treci tu si sa ajunga intr-un carucior. Dar acete treburi si felul cum s-au comportat cu tine ar trebui sa ajunga la urechile superiorilor lor,dar nu cei de pe raza municipiului Turda ci la cei din conducerea suprema a Politiei Locale din resedinta de judet.

  23. Este increeeedibiiiil!!!!!! Asa imi aminteste de ce patesc eu de cate ori ma trimiteau sefii sa fac reportaje la Gayfest, ptr ca eu eram mai fraier si puteam sa muncesc sambata. Cum a trebuit de fiecare data sa infrunt mitocania gardienilor publici si a oamenilor de ordine cu care am intrat in conflict de fiecare data, absolut fara niciun motiv.

Lasă un comentariu