Zilele Municiplului Turda – 26-28.08.2011

Sall, săptămîna asta sînt  Zilele Municiplului Turda – 26-28.08.2011 şi este ediţia cu numărul XI. Din 2007 ( de cînd am fost prima dată ) am fost în fiecare an măcar o zii 😀 . Este foarte fumos şi foarte mare aglomeraţie, îmi place să merg. Sper să ajung şi în acest an, sînt concerte în fiecare seară şi îmi plac aproape toate care au concert la Zilele Turzii în acest an. Vine şi Akcent care îmi place foarte mult şi Mihai Gruia da la Akcent mi-a promis că facem şi o poză înpreună toţi patru, problema este că nu am aparat foto sa-u am navoie de cine-va să ne facă poza, cu telefonul meu nu se vede bine şi pe întuneric aproape de fel. Anul trecut am fost Sîmbătă pe 28 şi Duminică pe 29 , Sîmbătă seara am mîncat un grătar micuţ cu cartofi pai, grătarul a fost de ăla reîncălzit de nu mai ştiau nici vînzători de cîte ori era, l-am mîncat era aproape rece şi m-am înbolnăvit foarte tare, aşa că aveţi grijă ce consumaţi 😀 . Sper să fie fain şi vremea să fie tot faină şi fără ploi. Multă sănătate

P.S. Programul concertelor aici 😀

Vineri 26 august 2011

Orele 19:00 recital folcloric – Marius Ciprian Pop

Orele 20:00 – Concert Keo & Alexandra Ungureanu

Orele 21:00 – Concert Alex

Orele 22.00 – Concert Samantha Fox

Sâmbătă 27 august 2011

Orele 19:00 – Concert Vunk

Orele 20:00 – Concert Akcent

Orele 21:00 – Concert Goombay Dance

Orele 22:00 – Foc de artificii

Duminică 28 august 2011

Orele 19:30 – concert Nightlosers

Orele 20:30 – concert formaţia Sensor

Orele 21:30 – concert Genesis klassik – Ray Wilson Bio

Orele 22:30 – Show laser

sursa Blog vinsieu

3 gânduri despre “Zilele Municiplului Turda – 26-28.08.2011

Lasă un răspuns

