CINE VREA SĂ DANSEZE PENTRU MINE?? :D

Sall, mai ţineţi voi minte de emisiunea aia SURPRIZE, SURPRIZE, cît mi-am dorit eu să ajung şi eu acolo, să-mi facă cineva o surpriză dar…..nimic. Chiar uni mi-au promis că o să scrie şi chînd îi mai întrebam primeam acelaş răspuns; am uitat, că nu am timp, ect. Aşa că mă-m hotărît so scriu eu, ca şi cum ar scrio o mătuşa, am vb cu ea, a fost de acord. Şi trimiteam vreo 3-4 scrisori pe an la surprize, şi nimic. Am tot trimis vreo cîţiva ani de zile dar nimic, cu timpul am renunţat şi nici la surprize nu mă mai uitam. De vreo 3 ani am aflat de POVESTIRI ADEVĂRATE , am văzut că ajută oameni cu diferite probleme, şi am încercat şi eu, am făcut rost de nr de tel, am sunatla iei, am vorbit cu o femeie Mădălina (nu mai ţin minte celălalt nume) ba chiar mi-a promis că o să vină sămi facă un reportaj, am aşteptat o perioadă şi am sunat să vorbesc cu ea, dar mi-a spus că nu au fonduri, să mai aştept să mai fie cîţva din zona mea că nu se rentează să vină numai pt mine de la Bucureşti. Nu ma-m lăsat bătut şi am sunat din nouşi am vorbit cu altcineva, ia-m spus despre mine şi să vezi ce răspuns primesc; noi vă putem ajuta, dacă aveţi o poveste de iubire. Şi îi spun eu: păi doamnă la problemele şi durerile mele, d-voastră credeţi că mi îmi mai arde de poveste de iubire? auzind cele spuse de mine îmi spune aşa: atunci îmi pare rău nu vă putem ajuta. Şi mi-am luat gîndul şi de la povestiri adevărate. Acum aş mai avea o speranţă la DANSEZ PENTRU TINE, dar cine să danseze pt mine 😀 ?? aici e problema. Ma-m tot gîndit cine să fie, nu ştiu pe ANDREI nu are rost nu cred că sar descurca, el era bine pt că sîntem fraţi. Aşa că vreau să vă întreb pe voi CINE VREA SĂ DANSEZE PENTRU MINE?? Aştept un răspuns favorabil de la voi….multă sănătate

20 de gânduri despre “CINE VREA SĂ DANSEZE PENTRU MINE?? :D

  1. ILIA

    Mey Zolty ,io amu vreau sa dansez pt. tine numa ca tu in schimb tre sa ma ceri de nevasta ,ne am inteles? De ma respinge la preselectie ,nu i vina mea …tu insista poate asa zambim si noi mai original !!! Toata Tulcea te iubeste si papagalul meu !

  2. mai Zolty dupa ce te-am citit… sa mor de nu m-as duce eu , chit ca habar nu am sa dansez, numai ca eu is la vo 4000 de km departare.
    Propun sa facem campania dansati pentru Zolty si sa preia fiecare pe blogul lui.

      1. Zolty: spune-i să urce în avion şi să danseze acolo, să filmeze dansul şi să-l pună pe youtube, ca să-l putem aplauda! Şi să inaugurăm Campana „Dansez pe blogul meu pentru Zolty!” Dacă citeam înainte de a pleca, acum aş fi postat un dans de-al lui Ulise la castrul roman!

  3. Zolty draga, se confirma ca:” unde dragoste nu e, nimic nu e”. Pai daca nu ai su tu o poveste de iubire care sa aduca scandaluri la televizor, nu prea te baga astia de-si zic jurnalisti, in seama.

      1. Traduc: Fă scandal, Zolty, îmbată-te, răstoarnă-te cu căruciorul în mijlocul drumului şi, după ce trece o basculă peste tine, PRECIS vine şi tembeliziunea să te filmeze!

      2. #Zamfir POP: eee, nici chiar aşa, dar sînt sigur că dacă doamne fereşte sar întîmpla aşa ceva ar veni să facă un reportaj 😀

  4. Să-l întreb pe Ulise! Deşi, astăzi, s-a purtat ca unpolitician: m-a mârâit! M-am apropiat prea mult de ciolanul pe care tot eu i-l dădusem. Dar, acum, era al lui!

Lasă un comentariu