Copii Domnului In Vizita La Mine

Sall, în urmă cu cîteva zile am cunoscut un băiat care mi-a citit blog-ul. Am început să mai vb pe mess, am alat şi numele lui, îl cheamă DAN are 19 şi e din CLUJ, am mai aflat multe despre DAN şi el despre mine, dar ce ma inpresionat cel mai mult a fost că a dorit să mă şi cunoască personal. Ma intrebat dacă vine pînă la mine, mă primeşti, păi normal că te primesc, primesc pe ori cine doreşte să mă viziteze. Aşa că azi pe la amiază a venit cu încă doi preteni de ai lui BOGDAN şi ALEX, chiar ma-m bucurat că de mult nu a mai fost cineva pe la mine in vizită. Ei mi-au spus aşa; noi sîntem copii lui Dumnezeu şi nu reprezintăm nici o Religie. Am povestit despre subiecte Biblice şi nu numai şi altele. E adevărat că nu au venit cu mîinile goale şi mi-au adus nişte haine şi fructe. DAN, mi-a spus aşa; tot ce am făcut azi pt. tine, nu am făcut ca să ne lăudăm, ci aşa am simţit noi. Eu vă mulţumesc băieţi şi să vă dea Domnul tot ce vă doriţi. Ori cînd doriţi să mai veniţi, sînteţi bine veniţi la noi. multă sănătate

UDAPTE, Pt. copii Domnului


11 gânduri despre “Copii Domnului In Vizita La Mine

  1. Zolty, salutare!
    Adresa mea de mess este:
    alchimitza
    Dă-mi add, te rog, vreau să îți transmit ceva. Nu e urgent și nici din cale afară de important, doar când ai tu timp.

    Seară bună tuturor 🙂

Lasă un răspuns

