Răceală 2

Sall, vai de capul meu cu răceala asta, nu mai vrea să mai treacă şi mai ales tusea mă chinuie foarte tare. A fost şi medicul de familie să mă consulte ieri, mi-a prescris oxacilină la fiecare 6 ore, mai iau  fervex de 3 ori pe zi şi ACC pt tuse de două ori pe zi. Ia-u de două zile tratament şi nimic mai bine, aşa ma-m săturat deja, dar nu am ce face tre să merg înainte, cumva o să treacă şi asta, mai greu dar…..Cred că nu mai ies afară din casă pînă la primăvară, nu mai vreau răceală ma-m săturat pînă peste cap. Vă doresc multă sănătate şi să nu staţi mult pe afară să luaţi vreo răceală, am auzit că foarte multă lume este bolnavă de gripă, umblă un virus, aveţi grijă de voi, multă sănătate

14 gânduri despre “Răceală 2

  1. ketamina

    mare mincinos esti ungure. Pe pagina despre tine zici ca doctoru’ nu te baga in seama si ca n-ai mai fost la el de 2 ani si acu’, din neant, a rasarit medicu’ de familie. Macar minte mai putin, ca d-aia te-ai transformat intr-o punga de cacat imobila, ca minti de se intreaba si jidanii de tine.

    1. Pentru ketamina: Mare-i grădina Domnului şi bun e Dumnezeu dacă te rabdă pe Pământ. Mă tem că atunci când ai scris despre Zolty, te uitai în oglindă. Bănuiesc că nu eşti, nici ungur, nici jidan. Paote, nu eşti nici mincinos. Dar, SIGUR, eşti un biet animal pe care s-a prăpădit aghiasma la botez!
      Pentru Zolty: Te rog să nu mai aprobi guiţări de genul celei vărsate de ketamina.

      1. De-acord, dar, să nu pui la inimă astfel de cretini. Tu ai misiunea ta, ocupă-te de ea. La Primăvară venim să facem clacă şi chef la tine! Sper să fim mai mulţi decât în toamnă.

Lasă un răspuns

