Vizita

Zamfir
Zamfir

Sall, azi mă gîndeam că de mult timp nu a mai fost Zamfir pe la mine, oare de ce? Anul trecut a fost mai des şi uneori îl mai aducea şi pe blogărul Ulise 😀 . Şi să vezi surpriză şi chiar a venit azi. M-am bucurat de vizita lui, că nu a mai fost de mult pe la mine, dar din păcate fără Ulise. Poate data viitoare vor venii înpreună, cum au mai fost şi altă dată.Era normal să-l servim cu o cafea ness amară, fără zahăr, un pahar de apă minerală. Dar dacă vă uitaţi atent, lîngă pahare este o cutiuţă, la început nu am ştiut ce este în ea 😀 , am aflat că este tutun pt. pipă în cutie. Mi-a explicat cum pune tutun-ul în pipă, mi-a arătat cum o curăţă, dar eu am încercat sa-i explic că tutun-ul dăunează grav sănătăţi  măcar am încercat 😀 .Din păcate nu a putut sta mult, a trebuit să plece mai repede pt. că mai avea ceva treabă prin Oraş. Multă sănătate

31 de gânduri despre “Vizita

  1. Pingback: 2011 in review | Amintiri din filumenie

  2. Am uitat să te întreb: a venit andrei-guralivu’ la lucru? Cred că el a făcut jumătate din treabă (din cea mare! cea mică am făcut-o eu!)!

  3. Pingback: Banc cu delicaţie « Ulise al II-lea – blog canin

  4. Pingback: 101 … miercurieni (continuare)

  5. Pingback: 101 … miercurieni

  6. Pingback: Joc nou cu … brânduşe « Florina Lupa Curaru

  7. Pentru andrei: Comentariu te defineste ca un simplu nesimtit.
    1. bunul simt te-ar impiedica sa ma ataci pe un alt blog decat al meu; probabil ca pe blogul meu apari sub alte nume.
    2. asa cum ti-a spus si Zolty, relatia mea cu el nu este treaba ta; a-ti baga nasul in ea este o alta dovada de proasta crestere
    3. comentariile de pe un blog se fac la adresa postarii, nicidecum, cu atacuri la persoane
    4. a insira invective nu inseamna a comenta pe un blog, ci, doar a te expune asa cum esti: un simplu marlan curajos la umbra anonimatului; nu ma apuc sa-ti explic ca minti pentru ca stiu ca nu te intereseaza adevarul.
    Dumnezeu sa te ierte. De recuperat, nici el nu mai poate!
    Te rog sa nu-ti mai bati joc de Zolty cu astfel de marlanii.
    Te asteptam cand vom lucra la consolidarea casei lui Zolty. Te asigur ca acolo voi fi murdar, transpirat, … si ma voi mandri cu asta!

    1. andrei

      pt zamfir : nu inteleg de ce te bagi in seama
      1. nu am atacat pe nimeni ci doar am dat un sfat.
      2. a da un sfat nu inseamna a-ti baga nasul
      3. comentariu a fost facut exact la adresa postarii.
      4. nu am inventat nimic din ce am scris acolo.
      de Zolty nu imi bat joc si nu as putea face lucrul asta niciodata. Din respect pt ca merita .
      in momentul in care se incep lucrarile la consolidarea casei promit sa ma invit singur si sa dau o mana de ajutor.
      murdar esti tot timpul si in tinuta de zi cu zi si in comportament.dar asa esti tu si nu te mai poate schimba nimeni.
      Zolty acesta este ultimul mei comentariu la acest post pt ca nu vreau sa intru in polemici cu un om irecuperabil. in momentul in care vad pe blog ca ati inceput lucrarile de consolidare promit sa ma invit si eu sa dau o mana de ajutor.

      1. Trebuie să fii lipsit de minimul bun simţ ca să consideri acest comentariu ca fiind politicos sau ne-atac la persoana mea. Cum ţi-am mai spus: nu încerc să-ţi dovedesc minciunile pentru că NU TE INTERESEAZĂ. Poate, ne lămurim la muncă.Sper să fii mai de treabă acolo. La vorbe, eşti de rahat!
        Să nu-ţi faci iluzii: nu te voi scuipa în faţă pentru măgăriile scrise la adresa mea pentru că … nu meriţi să-mi prăd scuipatul pe tine.

  8. andrei@yahoo.com

    buna zolty. te urmaresc de mult pe blog dar inca nu ti-am lasat nici un comm. te apreciez foarte mult pt ceea ce faci si pt faptul ai trecut si treci prin multe greutati dar tu le ti piept si nu te lasi doborat. dar las-o in colo de treaba sa te bucuri ca te-a vizitat un nebun…ca zamfir asta e desi nu recunoaste…eu in locul tau nu m-as cobora la nivelul lui. tu esti cel putin cu 10 clase peste. nu te mai injosi cu astfel de oameni. succes in continuare. am sa te urmaresc si de acum incolo.

    1. #andrei@yahoo.com: Sall, mă bucur că îmi urmăreşti blog-ul meu şi probabil îţi place, dar să nu uităm un lucru foarte inportant, dacă nu îmi făcea Zamfir blog-ul şi nu mă încuraja să scriu, acum nu exista Blogul lui Zoltybogata, nu mă interesează ce ai tu cu Zamfir, dar nu e frumos să vb aşa. Multă sănătate

      1. andrei

        nu am nimic cu zamfir. chiar nimic crede-ma. nu ma pot cobori la nivelul lui. tocmai de aia ti-am zis ca nu are rost sa te cobori si tu.poate ca el te-a ajutat cu blogul desi lucrul asta erau multi care il puteau face. dar sa nu uitam un lucru…el pe treaba asta si-a facut reclama. pe spatele tau si pe notorietatea ta si-a facut si el reclama.

      2. Stai liniştit, Zolty! Lui andrei (îl cheamă andrei, aşa cum pe tine te cheamă … Paraschiva!) nu-i pasă nici de blogul tău şi nici măcar de tine. El a primit o bere ca să-l scuipe pe Zamfir şi … a borât-o, cu porcotalie neruşinare, pe blogul tău. Are dreptate: pe spinarea ta mi-am făcut reclamă, aşa cum şi-au făcut toţi „nemernicii” care te-au ajutat. Doar „animalele botezate” din familia lui andrei au sosit abia acum. Cu de’ş’tu-n-cur.
        Stai liniştit: nu va mişca nici măcar unghia de la degetul mic de la piciorul lui mare (pardon: la el este copită!) ca să te ajute. A borât şi a şters-o. Putina. Ar fi bine să ştergi şi tu … gunoiul lăsat în urma lui! Spune-ne cu ce şi cu cât te-au ajutat Gelu sau piranda lui?

      3. #Zamfir POP: Normal că mi-am dat seama că andrei ăsta nu este cine ar vrea el să cred eu, nici nu-l cunosc, nici nu ma ajutat. Am cîţva prieteni cu numele de Andrei, chiar şi un frate 😀 , dar nu cred că este vreo unul dintre ei, de asta sînt sigur. Acest andrei, este cineva care te cunoaşte bine, nu ştiu ce are cu tine. Nu pot acuza pe nimeni, care ar putea fi acest andrei? .Multă sănătate

      4. Zolty, trebuie să te bucuri: dacă şi-a trimis clănţăii după mine până şi pe blogul tău, recunoaşte că eşti mare!
        Orice căruţă trece pe uliţă, javrele jegoase o vor lătra, ascunse după gardul anonimatului. Nu te teme! Du-ţi căruţa blogului mai departe şi bucură-te că nu treci neobservat!

      5. andrei

        nu am de ce sa ma trec cu alt nume pt ca la fel v-a zice zamfir ca nu-i real. oricum nu ma intereseaza ce crede el. eu am vrut doar sa iti dau un sfat prietenesc. tu daca vrei sa il iei in seama il iei daca nu nu. nu esti obligat. dat fiind faptul ca intre zamfir si gelu este un conflict mi se pare normal sa creada nebunul, aaaa pardon, nespalatul, aaaa pardon, culdusul ca m-a pus gelu sa scriu aici. nu il cunosc pe gelu personal si nu am vorbit cu el niciodata fata in fata si nici virtual . nu trebuie sa fi prieten cu gelu ca sa iti dai seama de cine e zamfir. nu am vrut sa deranjez, am vrut doar sa iti dau un sfat. daca am deranjat imi cer scuze.

      6. #andrei: Eu vreau să spun că, nu trebuie rufele spălate în public şi mai ales aici la mine pe blog. Şi nici nu mă interesează ce au de înpărţit Gelu cu Zamfir, nu e treaba mea. Cu Zamfir sîntem prieteni şi vine la mine de cîte ori poate, nu văd de ce te-ar deranja pe tine. Poţi venii şi tu la mine dacă vrei, îmi place să socializez cu oamenii şi am mulţi prieteni, dovezile le găseşti aici pe blog. Multă sănătate

    2. Andrei, e foarte urat ce faci tu aici pe blog. Daca ai vreo problema cu cineva, cauta-l si discuta cu el fata in fata. Nu-i implica pe Zolty si pe cititorii sai in conflictele tale personale!

Lasă un comentariu