Decizia unei Mame cu trei copilaşi

Sall, azi a fost o vreme mai închisă, a plouat şi m-am plictisit mai tare ca de obicei. Pe stradă la mine nu era nimeni pe afară cu care să mai schimb o vorbă 😀 . Aşa că m-am dus pînă în sat, mai stau pe la magazin şi mă mai uit la maşini, la oameni, cu uni mai schimb o vorbă şi mai trece vremea mai uşor 😀 . Stăteam aşa şi am observat ceva la oameni, sînt foarte stresaţi şi nici nu vă trece prin cap de ce 😀 , nu au ţigări, cer ţigări uni de la alţi şi nimeni nu are  😀 , ăsta e mare necaz pe capul lor. Nu se gîndesc pt. bani de pîine, dar de ţigări se gîndesc. Stînd aşa am observat că veneau două femei măritate, tot aşa de stresaţi că nu aveau ţigări, am înţeles că una avea 3 ron şi cealaltă avea 2,50 ron, ca să cumpere un pachet de ţigări mai aveau nevoie de încă 5 ron, au întrebat şi la Magazin dacă le dă un pachet de ţigăr şi să treacă restul de 5 ron lipsă pe caiet, dar au fost refuzate, probabil mai au şi alta datorii pe caiet. Dar în cele din urmă la celălalt Magazin de peste drum au acceptat să le dea ţigările, erau foarte fericite că au reuşit să cumpere ţigările 😀 , se vedea feţele lor fericirea. Acum nu ştiau cum să înpartă ţigările corect, cea dea două femeie care avea 2,50 ron, a cumpărat în contul ei ţigările ea să plătească cei 5 ron şi nu ştia cîte ţigări trebuie să-i dea celei care a contribuit cu 3 ron 😀 , începeau să se certe şi am intervenit eu să nu se ia la bătaie 😀 , şi îi spun 6 ţigări e foarte bine. După aceia am aflat de la ea că ce-i 3 ron erau iniţial pt. o pîine, are acasă 3 copilaşi care sigur nu se vor bucura de decizia mamei lor. Ştiu că sînt foarte mulţi copii în această situaţie, dar trebuie făcut ceva, de către cineva. Ce am scris eu acum aici este din păcate o întîmplare adevărată, aş fi preferat să nu fie adevărat şi acei 3 copilaşi să poată mînca măcar o bucată de pîine şi să nu se culce tot flămînzi. Oare ce merită aceşti părinţi? Multă sănătate

10 gânduri despre “Decizia unei Mame cu trei copilaşi

  1. Eu fumez mult, pentru ca imi place! Dar niciodata nu o sa-mi pun problema sa renunt la indiferent ce, doar sa imi cumpar o tigara! Trebuie sa fi mai mult decat iresponsabil, sa cumperi tigari, din banii pentru paine. Mai ales cand ai copii!

  2. Ai in drepta o lozinca atat de adevarata……li se potriveste de minune sa stii.
    A FI HANDICAPAT NU E PROSTIE,A FI PROST E HANDICAP!!
    Toate Bune.

  3. Eu m-am lăsat de ţigări. Adică, … ele s-au lăsat de mine pentru că nu se lasă cumpărate decât cu bani.
    Niciodată nu am ales între pâine şi ţigări. Am cumpărat pâine şi, dacă mi-au rămas destui bani, am dat şi vama pentru Iad.

Lasă un comentariu