În Tabără la Mărişel (3)

Sall, după prima noapte dormită mai rău din cauza patului, dimineaţa era scularea la ora 8.00 fix, şi de vreoiai să dormi tot te trezei de la fluierul lui Sandu 😀 . După ce ne spălam şi ne înbrăcam, la 8.40 toată lumea ieşea afară la înviorare. Domnul Doctor ne învăţa cum să facem exerciţi de înviorare pe care le executa fiecare cum putea, eu reuşeam să fac doar exerciţiile de respiraţie 😀 , dacă atîta puteam, atîta făceam, conta mult şi asta. Mai făceam şi cîteva ture roata după cei lalţi că aşa trebuia. După înviorare toţi mergeau la masă, eu cu Andrei nu mîncăm dimineaţa, doar bem cîte-o cafea 😀 şi cum a uitat să cumpere cafea, ne-am hotărît să mergem să cumpărăm din sat şi am fost.Am venit repede înapoi la cabană pt. că la 10.00 începea ora de rugăciune şi de la 12.00 ora de  cunoaştere, să ne cunoaştem noi între noi, majoritatea se cunoşteau între ei, dar mai erau şi veniţi care nor fost în anii trecuţi printre care eu, Andrei şi Dorin. De la ora 13.30 se servea amiaza. Asta a fost Duminică şi mîncarea a fost foarte, foarte bună şi multă du nu am reuşit so mîncăm pe toată, nu mă aşteptam să fie aşa mîncare bună la Mărişel. După masă am mers din nou în sat că eram liberi pînă la ora 17.00, şi am mers să mai vizităm satul şi uni să mînce îngheţată, eu nu aveam chef de îngheţată că era frig afară, dar ce-i lalţi au mincat, mă scuturau frigurile doar cînd mă uitam la ei 😀 , dacă mai şi mîncam cred că îngheţam. Pe la ora 17.00 am mers înapoi la cabană pt că ne dă deau gustarea şi nu era frumos din partea noastră să lipsim, nu? 😀 .După gustare am mers la marginea pîrîului mai mulţi şi am stat acolo, am povestit despre noi şi am încercat să ne mai cunoaştem mai bine între noi La ora 19.00 am mîncat de cină, la 20.00 am avut oră de rugăciune pînă la 21.45 şi după aceia eram liberi. Ne culcam cînd vreoiam noi, de obicei după ora 00.00 😀 . Şi uite cum a trecut şi adoua zii de tabără. Multă sănătate

                     va urma

P.S. Cele trei link-uri 😀

http://danielrus.ro/2011/06/26/omul-cu-doi-sori-si-doua-zile-de-nastere/

http://tudorgalos.ro/2011/06/discriminez-deci-exist/

http://www.robintel.ro/blog/social/o-casa-se-face-caramida-cu-caramida/

 

7 gânduri despre “În Tabără la Mărişel (3)

  1. Mona

    Cred ca ora de rugaciune poate sa fie intr-adevar o terapie sufleteasca foarte buna.
    Ma bucur ca se organizeaza astfel de tabere!

Lasă un comentariu