Prieteni la nevoie se cunosc

Sall, azi a fost a doua simbata de lucru pt terminarea izolari case-i. Simbata trecuta au inceput izolarea case-i , de data asta sa mai schimbat putzin echipa dar a iesit super fain. Iata echipa de azi Radu, Zamfir, Ulise. Cosmin si ce-i doi noi membri noi ai echipei Alex de la Sibiu si Dragos din Hunedoara ( student in Cluj ). Azi a trebuit sa bata diblurile, pus plasa si gletuit, treaba a mers foarte bine din punctul meu de vedere k eu ma uitam la iei cum lucrau 😀 . Am facut multe poze si vi le arat si vouaAndrei si Zamfir mutau lemneleaici uni lucra….Uitate la saracul Zamfir cum lucra de nu mai poate…..:Dno comentaici se odignea putzi dupa atita muncafrumoasa echipa, dar sa-l fi vazut pe Zamfir chind sa ridicatRadu a gasit o ideie mai bunase punea plasa pe pereteZamfir si MarianAzi a venit si Marian Oprea de la Ziarul21 pt un interviu si sa cunoasca echipa si sa vada cum decurg lucrurileUlise latra de la in naltzimeUitel si pe Cosmin cum vine si nu cu mainile goaleSi dupa o zi de lucru, a venit vremea pt un gratar si mici k doar nu era frumos din partea noastra sa trimitem muncitori flaminzi acasa, k vorba aia; unde ai lucrat, acolo sa minci 😀 .ghici cine e bucataru?????   multa sanatate

11 gânduri despre “Prieteni la nevoie se cunosc

  1. Pingback: Sa ajutam un om… bogat | Haotik Note-Blog

  2. Bravo, „prietene”: pe mine m-ai fotografiat când fumam, câând mă odihneam, când fototgrafiam, … Te spun la Prietenul meu, Ulise, şi te papă când venim la tine!
    Dincolo de glumă, să nu te îndoieşti că toţi cei care au fost la tine, ca şi cei care au depus bani în conturi, suntem mai fericiţi!

  3. Dacă tot am fost „Marian Oprea de la Ziarul 21” mai bine pune link catre blogul de pe site-ul ziarului, nu celalalt (ca oricum de ala parca nu am mai avut timp, desi ambele au cam acelasi continut) 🙂
    Oricum, adrsa e http://www.ziarul21.ro/blog/marian

    Şi apropo, am scris şi un articol despre „ziua a doua”, articol ce poate fi găsit exact aici, unde sunt şi nişte fotografii (click pe poză, deh!) de la „eveniment”.

    Hai c-a fost „mijto”!

Lasă un comentariu