Lemne de foc 2

CABRIOLET
CABRIOLET

Sall, azi cu ajutorul lui Zamfir si S.C . CABRIOLET S.R.L. am reusit sa mai aducem un transport de lemne si a mai ramas sa mai aducem saptamina viitore ultimul transport dak o sa avem masina, sper sa gasim si pentru ultimul transport k ne prinde bine si pe Iarna cea lalta. Simbata trecuta chind iam zis la baietzi ca nu gasesc masina k  sa aducem lemnele, Zamfir a zis; las k rezolv eu, eu am relatzi si se rezolva, stai linistit si nu-tzi mai face probleme. A avut dreptate, azi a sosit al doilea transport de lemneuite si masinamentzionez k transportul a fost gratis, asa mi-a spus Zamfir. Azi am adus 1.800 kg , si cu 1.400 kg de saptamina trecuta, mai avem de adus inca 1.800 kg.Acum la-s sa vina Iarna 😀multa sanatate

4 gânduri despre “Lemne de foc 2

  1. Chiar aşa: las’ să vină iarna! Să ţii nişte lemne şi pentru când venim, Ulise şi cu mine, pe zăpadă!
    Transportul a fost gratuit. Este sponsorizare din partea Cabriolet srl, Şcoala de şoferi .

Lasă un răspuns

