Prieteni Adevaratzi 2

Sall, aseara find emotzionat si bucuros, am uitat sa fac unele precizari. Am uitat sa pun o poza cu Ulise, uitel aici 😀

Ulise
Ulise

Pe Cosmin lam botezat cu alt nume (Iulian am spus) . Acum trebuie sa-i dau un Miel de Pasti (dak trece criza ai dau). Uitel pe Cosmin

Cosmin  (seful de santier)
Cosmin (seful de santier)

Acum greseala repata, vreau sa va arat mai multe poze de la lucrare, facute de Zamfir POP

Radu, Atila, Alpi, Andrei, Eu si Cosmin. Zamfir facea poza
Radu, Atila, Alpi, Andrei, Eu si Cosmin. Zamfir facea poza
eu stateam la soare
eu stateam la soare
La Multi Ani
La Multi Ani

Zamfir
Zamfir
Masina cu materialele
Masina cu materialele
Aici am facut cunostintza
Aici am facut cunostintza
Atila curatza poretele
Atila curatza poretele
Alpi si Radu preparau maglavaisul
Alpi si Radu preparau maglavaisul

Radu si Cosmin
Radu si Cosmin

Si dupa o zii de lucru, a venit timpul pt un gratar si bere. A fost si ziua de nastere a lui Radu si trebuia sarbatorita 😀multa sanatate

21 de gânduri despre “Prieteni Adevaratzi 2

  1. Pingback: Sa ajutam un om… bogat | Haotik Note-Blog

  2. Pentru Gigel: Poate că exemplul nostru va fi luat şi de cei care locuiesc pe-aproape de tine! Trimite link spre blogul lui Zolty, al lui Groparu, al meu ori al lui Ulise!, la cei pe care vrei să-i sensibilizezi!

  3. Gigel

    Va multumesc la toti cei care ati fost aproape de Zoly cu inima si sufletul si ati dat o mana de ajutor. Le multumesc si celor care au muncit,dar si firmei respective. Bunul dumnezeu sa va dea multa sanatate.

  4. Pingback: Hai sa-l ajutam 2 | Lenesu's Blog

  5. Pingback: Oameni ajută Oameni « Florina Lupa Curaru

  6. Gigel

    Bunul meu prieten ma bucur din inima ca mai exista si prieteni adevarati ”oameni care au suflet. Le multumesc la toti cei care au fost cu sufletul si inima langa tine. Zoly tu ai un suflet mare si iti multumesc pt ajutorul dat de tine. Doamne ajuta Zoly

  7. ILIA

    Felicitari colega si sa ma chemi la finalizare ca tare mult ma bucur de tine si prietenii tai ,asa exemple mai rar gasesti si totusi se poate ! Tot binele din lume !

  8. Buna, Zolty! Am inteles ca ai avut musafiri harnici la sfarsitul saptamanii trecute. E bine sa stii ca sunt prieteni care se gandesc la tine. Am cunoscut povestea ta, prin intermediul lui Zamfir. Vad in fotografii imagini cu tinerii bloggeri care te-au ajutat sa-ti repari si sa izolezi casa. Iti doresc numai bine si sa stii ca prietenii iti sunt pe aproape! 🙂
    Am inteles ca si Ulise a avut un rol major in activitatile voastre de weekend. A creat buna dispozitie si a captat atentia celor prezenti, pentru ca el a fost responsabil cu veselia. 🙂

  9. Pingback: Leaţ duit, Zolty « Ulise al II-lea – blog canin

Lasă un comentariu