Prieteni adevaratzi

Sall, dupa cum va spuneam ieri azi a fost o zii deosebita pt. mine. Azi sa intimplat minunea pt mine, azi dimineata au venit prieteni mei Radu Bazavau , Zamfir POP , Ulise ( k sa latre 😀 ), Iulian ( seful de santier ) Atila si Alpi, k sa-mi izoleze o parte din casa. Cu ajutorul colegilor, prietenilor au reusit sa stringa o suma de bani si au venit sa-mi izoleze casa, iei au cumparat si adus materialele si scule si sa-u apucat de treaba.Treaba a mers bine si a iesit super bine, avind in vedere k uni erau la prima experientza in acest domeniu, dar a iesit super. Azi este si ziua de dastere a lui Radu, iam urat totzi LA MULTI ANI si tot ce-si doreste el. Spre seara dupa ce au terminat treaba, am au facut un gratar cu mici si chirnaciori si bere rece de la frigider. Am mincat totzi care am participat la lucrare (eu nu am facut poze cu asta pentru k nu am vrut sa va fac pofta 😀 ). In rest ori chit vas povesti despre ziua de azi, tot nu as reusi vorbi mai bine de chit pozele, asa k priveste aici

in spatele casei
in spatele casei
pe terasa
pe terasa

Radu, Atila si Iulian
Radu, Atila si Iulian

Alpi si Zamfir faceau materialul
Alpi si Zamfir faceau materialul

Si pe aceasta cale vreau sa le multzumesc din nou pt ajutorul acordat, fara iei nu as fi reusit ….multa sanatate

10 gânduri despre “Prieteni adevaratzi

  1. Pingback: Sa ajutam un om… bogat | Haotik Note-Blog

  2. Marius Girada

    Dumnezeu nu uita pe nimeni si iata ca ti-a trimis oameni cu suflet mare. Sper de acum sa ai parte numa de clipe frumoase tot restul vetii tale.

    1. #Zamfir: ioi ce ma-m incurcat, ai dreptate. Si acum mai trebuie sa-i dai si un miel lui Cosmin pt k lam botezat :D. scz Cosmin. cred k de la emotzi se trage asta

Lasă un comentariu