O zi de Tabără, la Palatca (2)

Erika
Erika

Sall, după cum vă povesteam ieri aici, azi vă povestesc în continuare😀 . După ce am mai stat un pic de vorbă pe acolo cu prieteni noştri, Andrei sa pierdut prin mulţime şi nu la-m mai văzut. Eu şi Erika ne-am dus să vizităm puţin locurile, de la început mi-a atras ceva atenţia, părea o rampă şi am vrut să văd ce este, chiar am vrut să urc acolo dar nu sa putut, Erika a reuşit fără probleme😀 .Am văzut şi un ( nu ştiu cum îi zice😀 ) pe care tot săreau nişte copii, Erika a încercat şi ea şi în timpul ăsta Ion şi Dana îi făceau poze. De la ora 11.00, am avut oră de rugăciune şi mulţumire Domnului că ne-a ajutat să fim înpreună cu toţi, pt. noi a fost ca o minune că am reuşit să ajungem. După ora 13 am mîncat de amiază, mîncare foarte, foarte bună, supă de perişoare şi felul doi pireu de cartofi cu carne, normal nu?😀 şi felul trei îngheţată şi apoi să zici că nu-i bine în Tabără!!😀 , mai bine de atîta nu se mai poate frate.După ce am mîncat bine, era neapărat nevoie de o plimbare, să se aşeze puţin mîncarea, adică eram liberi. O parte dintre ei sa-u dus la o plimbare prin Pădure, eu nu m-am dus că nu mă ţin bateriile ( şi nici nu am tracţiune 4×4, trage doar spatele, nu vreau să fac drifturi prin pădure😀 , doar ce-i cu tracţiunea pe spate mă pot înţelege )

Diana şi Mama ei, Andrei, Eu, Ion, Geta, Cristi şi Erika
Diana şi Mama ei, Andrei, Eu, Ion, Geta, Cristi şi Erika

Eu şi o prte am rămas la Cabană şi am desenat şi am încercat să fac rebusuri pe teme Biblice, dar trebuie să mă apuc serios de studiat.La 16.30 am primit desert, lebeniţă şi pepene galben.După aceia am jucat un joc foarte frumos şi interesant pe pedepse, aşa de bine ne-am distrat toţi şi am rîs cu poftă de pedepse şi eu am fost pedepsit de două ori😀 .

poza de grup
poza de grup

Înainte să mîncăm de cină am făcut poza de grup cu toţi participanţi la Tabăra de o zi. Am mîncat de cină şi ne-am pregătit să mergem fiecare la casele lor. Fiecare persoană a fost dusă acasă la ea şi cu această ocazie m-am şi plimbat prin tot Cluj-ul. Este foarte greu să ducă cu maşina fiecare persoană la casele lor prin tot Cluj-ul, şi mai ales financiar este foarte greu şi pentru ce-i ce coboară şi urcă o persoană în cărucior cîte două, trei etaje. După aceia ne-au adus şi pe noi acasă la Bogata ( peste 40km ), am ajuns acasă la ora asta, bine şi sănătoşi. Multă sănătate

12 gânduri despre “O zi de Tabără, la Palatca (2)

  1. luminita

    Foarte frumos ai povestit si pozele sunt superbe.
    Sa fiti sanatosi si sa va mai plimbati, ca tara e mare si oamenii sunt buni si primitori.

  2. erika

    imi pare asa de bine ca ati putut veni…..si ca te ai simtit bine……daca nu luam in seama micile accidentari …dar trece ,nu ramane in amintire numa ce era frumos…

Lasă un răspuns

