Zamfir si Ulise

Sall, Duminica am avut oaspeti de seama la mine.  Zamfir si Ulise au venit la mine in vizita si ai asteptam de foarte mult timp,  dar   pina la urma au reusit sa ajunga si la mine. Ei umbla foarte mult si mai ales pe jos, Iarna, Vara,  nu conteaza ei fac plimbari frumoase. Am povestit multe, am mai invatat unele lucruri despre blog de la ei k sint mai vechii in domeniul blog-ului. Am fost impreuna cu Zamfir si la autostrada sa vedem ce sa mai lucrat. Dupa aceia neam luat la revedere si ne-am dus fiecare catre casale noastre si asa a mai trecut o zi.    multa sanatate

Zamfir  si  Ulise
Zamfir si Ulise

18 gânduri despre “Zamfir si Ulise

  1. ioana tamas

    Petre , imi pare rau sa spun asta, insa esti un imbecil iremediabil! Zamfir si Ulise sunt minunati si desi nu ii cunosc , mi as dori asemenea prieteni.

  2. emilia

    Iti doresc sanatate si cat mai multi vizitatori pe blog si nu numai! Cat despre prietenii Zamfir si Ulise sunt niste prieteni de nadejde la fel ca tine. Numai bine !

  3. Pingback: Azi suntem pe val « Ulise al II-lea – blog canin

  4. Mariana

    Nu va mai certati degeaba. Zanfir si Ulise sunt doi … oameni minunati. Daca nu au altceva, vin la Zolty ca sa ii faca o bucurie. E minunat sa vezi ca ai prieteni!

  5. Finy: Când te mai referi la altcineva decât titularul blogului, menţionează, aşa cum am făcut eu acum. Şi eu am crezut că vorbeţti de Zolty, de mine ori de Ulise!
    Pe de-altă parte, pe cei ca „petre” nu merită să te enervezi. Pe cei de teapa lui, nu merită nici măcar să-i scuipi. Îţi rispeşti scuipatul pe un nemernic?!
    În rest, toate cele bune tuturor Oamenilor!

  6. Pentru petre: Noi suntem handicapaţi fizic, mai mult sau mai puţin. Se mai rezolvă, pe ici, pe colo. Dar, se pare că tu eşti handicapat mintal. Ceea ce este mult mai grav. Este ireversibil!

    1. …Ma tie ti rau?Eu nu ii cunosc pe Zamfir si pe Ulise da ii admir pt ce fac…Eu cred ca tu esti handicapat mintal nu altceva.Nu critica pe cineva pe care nu cunosti

Lasă un comentariu