Habitat for Humanity

Azi au venit la mine ce-i de la Habitat pentru Umanitate care inpreuna cu groparu si campania organiza de el si prieteni lui, pentru reconsolidarea case-i meleInca nu stiu la ce costuri se ridica toata lucrarea si nici chit e nevoie, voi afla in curind. Mi-au fost facute o gramada de poze :D, ma simteam k un star de cinema, parca eram pe covorul rosu, imi batea blit-ul in och,i nu ma stele vrezi vedeam in fata ochilor,( imi umblau ochi k girofarele ) dar a fost bine si sper sa fiu ajutat….multa sanatate

8 gânduri despre “Habitat for Humanity

  1. Pingback: Nebuloasa » Blog Archive » Cluj. Un SMS si WWW – legendary

  2. Pingback: Maka la Social Media Summit si wwwParty || Some things will never change

  3. zahariarobert

    Sa le transmiti profunda mea admiratie celor ce te-au ajutat!Si sa-mi spuna daca pot ajuta si eu cu ceva,ma ofer voluntar.

  4. De fapt, tu nici nu trebuie să ştii suma. Pentru tine este important că vei face economie de zgribuleală, la iarnă, că vei da drumul din nou la RADIO BOGATA, …

Lasă un comentariu