Ma-u purtat pe drumuri deageaba

Sall, azi sînt nervos, adică mai precis de ieri din cauza unor ”oameni” care mă poartă pe drumuri şi mai ales dea geaba, din cauza lor că sînt incompetenţi, iau salariile de pe spatele nostru şi ei habar nu au ce trebuie să facă 😀 ,vă spun mai exact despre ce e vorba; am aflat de vreo lună sa-u două că se dau ceva ajutoare pt ce-i cu pensia de sub 400 ron şi la persoanele cu dizabilităţi. Au fost cîteva persoane de la noi din Bogata care au scos alimentele din Turda. Am spus că voi merge şi io cînd o să am drum pe la Turda să le scot, că e dreptul meu. Marţi am fost în Turda pe la spital, şi cînd am venit spre casă am intrat acolo lîngă Chimie 2, să vedem ce acte ne trebuie, ne-a scris pe o hîrtie ce acte avem nevoie, copie decizie, copie buletin, cupon indemnizaţie şi persoana cu dizabilităţi (adică io) lea spus Andrei şi de unde sîntem. Miercuri (adică ieri) am făcut rost de o maşină care să mă ducă şi pe mine acolo să mă vadă ăia şi să vezi şi să nu crezi, noi nu avem dreptul la ajutorul ăsta de la Turda, doar de la comuna de care aparţinem, de Călăraşi. Şi-au cerut scuze şi gata. Păi nu mi-au putut zice asta Marţi? şi nu mai cheltuiam banii deageaba pt maşină, io a trebuit să-i plătesc la omul ăla cu maşina care ne-a dus, maşina nu merge cu scuze 😀 .Şi uite cum am mai luat o ţeapă, io nu mai scot nici un ajutor de la ăştia, sa-u mai vedem noi 😀 .Multă sănătate

18 gânduri despre “Ma-u purtat pe drumuri deageaba

  1. Anca

    gramatica e putin mai mult certata cu tine.
    M-au, nu ma-u si s-au nu sa-u , eu nu io Sper ca postarea e scrisa in stilul :…”misto”.

  2. Andrei

    Indraznesc sa contrazic. Romania nu este „niste incompetenti bugetari”. Padurea nu este „niste crengi uscate”. Sanatate si rabdare va doresc.

  3. Andi

    Nu îi poți pedepsi pentru că sunt insensibili și incompetenți, va trebui să te mulțumești că ai scăpat doar cu 2 drumuri degeaba. Dar e dreptul tău să îți primești alimentele, să le iei, nu le lăsa hoților din sistem.
    Zi mai bună, Zolty!

  4. SoriN

    Lasă Zolty , nu te supăra , tu să fii sănătos . Alea sunt pentru oameni care deja au şi le prisoseşte şi alimentele şi toate cele …c-aşa-i la noi . Nişte nemernici !

    1. #Ulise: Eu sînt prieten cu toată lumea. Zamfire te tot roade pe tine nu ştiu ce 😀 .De o vreme încoace nu ştiu ce ai cu mine şi cu Groparu, ia spune lucrurilor pe nume şi să termini cu astea.

      1. andrei

        aha. deci te-ai lamurit de zamfir. pacat ca ai ajuns cam tarziu la vorbele mele si a celor care ti-au mai atras atentia . multa sanatate.

      1. Dacă reclami, ai două şanse: rezolvare sau nu. Dacă eşti sigur că trebuie să taci, ai o singură şansă: să taci pe degeaba!

  5. tot la cei care au dau nu la cei ce au drepti cum sti eu am pensia de handicap taiata de vreo 3 ani asa numa an romania se poate am ajuns la miloaga unor oamei dar nici aia numai sunt cu suflet

Lasă un răspuns

