Am un plan

Sall, după cum se vede de vremea de afară, se apropie Iarna încet dar sigur. De cîteva zile este destul de frig afară şi mai ales noaptea. Acum e ceva normal pe vremea asta, cel mai rău este că nu mai pot ieşii afară la plimbare în fiecare zii cum făceam pînă acum nu de mult, este frig şi e mai bine în casă la căldură, dar am înţeles că totuş ar fii bine să ies zilnic afară la aer curat, este mai sănătos😀 . Eu chiar mi-am făcut planul să ies afară în fiecare zi la cîte o plimbare pînă în sat la magazin, intru înăuntru că pot, stau vreo jumătete de oră şi mă încălzesc şi după aceia mă întorc înapoi acasă😀 .

Strada mea
Strada mea

Ieri am mers foarte hotărît să-mi pun planul în aplicare😀 ,pe stradă pustiu, nu era nimeni, o privelişte ca într-o Iarnă geroasă, dar fără zăpadă. Am mers pînă aproape în capătul străzi dar a trebuit să mă întorc înapoi că îmi era frig şi nici nu eram înbrăcat prea bine😀 .Nu ştiu dacă o să îmi reuşească plimbarea în fiecare zi, dar o să încerc măcar. Multă sănătate.

11 gânduri despre “Am un plan

  1. salut veezi ca as niste perne ce tinne cald as pe bateri cred daca te intereseaza spui si ati arat pe net unde se gasesc anrest nu sta ancasa ca ai bai eu es zilnic si nu patesc nimic ma anbrac ceva mai gros dar merge

  2. Pingback: Viaţa-n imagini (201111)

Lasă un răspuns

