Mulţumesc, Groparu

Sall, azi 25 Octombrie este o zii foarte specială pt mine şi blog-ul meu. În 24 Octombrie 2010 anul trecut a scris Groparu despre mine pe blog-ul lui, din acea seară viaţa mea sa schimbat radical în bine. Eu am observat doar a doua zi cînd ma sunat Zamfir să îmi spună că blogul meu a explodat, mi-au explodat vizualizările în data de 25 Octombrie, de la 30-40 de vizualizări la  1508 este recordul blogului

Începînd de atunci am început să devin mai cunoscut, să cunosc oameni şi să-mi fac mulţi prieteni. Multă lume ma ajutat şi datorită lor mi sa schimbat viaţa în mai bine,( că de rău nu am dus lipsă). Am reuşit multe în acest an, la unele doar visam şi speram să se realizeze şi încă nu sa terminat 2011😀 . Vă mulţumesc la toată lumea care îmi vizitaţi blogul, mă încurajaţi şi îmi lăsaţi comentarii. Şi în special lui Groparu, care ma ajutat foarte, foarte mult şi voi ştiţi asta. Multă sănătate

16 gânduri despre “Mulţumesc, Groparu

  1. Pingback: Morar şi lui Daniel Buzdugan de la Radio ZU, se judecă prin tribunale, deoarece au furat ideiile bloggerului clujean “Groparu.ro” | Real Press

  2. luminita

    Zolty,
    sa fii sanatos, ca de restul are Radu Bazavan grija!
    😆 😆 😆
    scrie pe blog, ca noi te cautam zi de zi si citim totul!
    ia uite ce zice ana veronika, vrea sa-ti faca un masaj de placere!
    pai asa sa te tot bucuri….
    😆 😆 😆

  3. rodi

    DECI ACEASTA E ZIUA PRIETENIEI SI A EXPRESIEI DRAGOSTE FATA DE SEMENI,LA MULTI ANI!!! SI DIN PARTEA MEA SI SA AI MULTI OAMENI DE SUFLET IN JURUL TAU ,PENTRU CA SI TU ESTI UN OM SPECIAL ,UN SUFLET MARE SI DRAG MIE..CU ACEEASI PRIETENIE..RODICA -CLUJ

  4. Zolty, ti-am mai zis sa nu mai dai cu multumirile, ca ti le capeti!
    Doamne-ajuta, eu trebuie sa iti multumesc, altfel mergeam la judecata de apoi fara nici o fapta buna in tolba. Tu continua sa scrii pe blog, pentru ca o faci bine, te-am dat ca exemplu de perseverenta tuturor!

Lasă un răspuns

