Uraaaaaaa, Am baterii noi

Baterii noi 55 Ah
Baterii noi 55 Ah

Sall, pe la sfîrşitul luni August vă spuneam despre Cel mai mare necaz al meu şi aşa şi era pt mine avînd în vedere că bateriile de la căruciorul electric dădeau mari semne de oboseală după 3 ani de zile. Şi eram foarte necăjit ştind că fără căruciorul electric o să am zilele şi mai grele. M-am interesat pe net cît ar costa, dar erau foarte scumpe 1.000 ron o pereche, pt că sînt special făcute pt cărucioare elctrice şi nu numai, sînt pe Gel şi nu cu lichid. Am scris pe blog cu speranţa că poate mă ajută cineva, sa-u vreo firmă cu o sponsorizare pt baterii.

Bateriile vechi 31 Ah
Bateriile vechi 31 Ah

Şi uite aşa am găsit un sponsor, datorită lui Groparu care a răspîndit vestea pe toate reţelele sociale şi a găsit pe cineva interesat să mă ajute, este vorba despre PepsiCoRomania care mi-a dat banii pt baterii în colaborare cu  Fundaţia Română pentru Copii, Comunitate şi Familie. Am găsit o firmă din Tîrgu-Mureş care se ocupă cu inportul de bateri cu Gel, de unde le-am şi comandat, a durat puţin mai mult pînă au venit. Şi acum sînt foarte bucuros că am

Ciprian Gutiu-Tîrgu-Mureş
Ciprian Gutiu-Tîrgu-Mureş

primit bateriile. Luni 10 Octombrie, mi lea adus Ciprian Gutiu din Tîrgu-Mureş, care sa ocupat de transportul lor pînă la mine şi de încă ceva ce nu pot spune😀 .Deci săptămîna asta am începuto foarte bine şi cu bucurie, sînt foarte fericit că am baterii noi şi mai puternice ca cele vechi. Alea vechi sînt tot cu Gel de 31Ah, astea noi sînt de 55Ah aproape dublu, sper să am autonomie mai mare şi să nu mai am probleme cîţi-va ani.Se observă diferenţa între ele şi cu ochiul liber. Mi lea şi instalat Andrei în acea seară şi le-am pus la încărcat, se prezintă bine bateriile (încă sînt în rodaj😀 ) după aprox. 20 de încărcări ajung la puterea lor maximă, avînd în vederă că vine perioada rece, asta o să fie spre Primăvară. Acum a venit vremea mulţumirilor celor care sa-u inplicat să mă ajute cu rezolvarea bateriilor😀 ,în primul rînd lui Groparu, fără el nu auzea lumea de necazul meu, asta e corect, nu? Trebuie să mulţumesc Sponsorului PepsiCoRomânia  care mi-a dat bani în colaborare cu Fundaţia Română pentru Copii, Comunitate şi Familie. Să mulţumsc la Ana Maria Măciucă şi Matei Psatta, de la PepsiCoRomânia. Cu Matei Psatta am ţinut lăgătura şi pe tell pt unele detali despre bateri şi informaţi, îi mulţumesc şi pt răbdarea pe care a avuto cu mine. Mulţumiri şi lui Ciprian Gutiu, care cum vam mai spus sa ocupat de transport, de comandă la firma din Mureş şi de încă ceva ce nu vă pot spune😀 ştim doar el şi eu, şi mai ales că mă suna înapoi de cîte ori îi dădeam eu bip, pt că nu aveam minute naţionale. Vreau să vă mulţumesc şi celor care aţi dorit să mă ajutaţi, ca de exemplu Adrian Deac şi mulţi alţi.Au fost  mulţi care au vrut să mă ajute, dar poate altă dată. Multă sănătate vă doresc la toţi.

 

 

 

 

17 gânduri despre “Uraaaaaaa, Am baterii noi

  1. Zolty, mă bucur că ai baterii noi, știu ce mult înseamnă pentru tine.

    Am venit să îți ofer o leapșă tare simpatică, se numește Lecții de viață. Asta presupune să scrii un post despre cele mai importante lucruri pe care le-ai învățat până acum. Știu că ai un spirit de observație ascuțit și ești sincer, n-o să îți fie prea greu să spui lucrurilor pe nume, exact așa cum le vezi și cum le-ai trăit.
    Aș fi foarte onorată dacă ai prelua leapșa. Și abia aștept să o citesc.🙂
    Mulțam fain și noapte bună…

  2. Pingback: That heart of mine « Andi Bob

  3. Înseamnă că, de Crăciun, vii la colindat prin Turda?! Mă bucur pentru tine pentru că este mare lucrui să te poţi mişca un pic mai bine. Să ai zile faine mereu!

  4. ioan

    Ne lasi sa ne bucuram si noi impreuna cu tine? Chiar daca nu am contribuit mai mult decat cu niste rugaciuni. Sai multe bucurii in continuare. Ion si Erika.

Lasă un răspuns

