Harta, este la mine

Harta
Harta

Sall, Sîmbătă cînd am fost la Restaurant cu Blogării😀 ,m-am mai întîlnit acolo şi cu Denisa Bârgău care mi-a dat Harta. Mai ţineţi minte de proiectul Redescoperă  Romania pe doua roti, ei bine pt asta a fost nevoie şi de o hartă şi de multe alte lucruri. După terminarea de parcurs 10.862 km, Sebastian Bargau si Robert Fulda au scos la licitaţie harta pt mine. Din păcate nu a avut succesul aşteptat şi au cumpărat Harta Sebastian Bargau şi Liviu Alexa, banii de la hartă au fost viraţi tot în contul meu. După cum au promis, mi-au trimis-o mie şi am primito Sîmbătă de la Denisa Bârgău. După cum ştiţi au fost vîndute judeţele ca pîinea caldă😀 şi aceşti bani tot pt mine au fost, ca să putem termina lucrările la casă. Harta are trecută cumpărătorul fiecărui judeţ.

Harta cu toţi cumpărătorii judeţelor
Harta cu toţi cumpărătorii judeţelor

Am să o pun la loc de cinste şi va fi în siguranţă la mine ( sper😀 ). Nu am să o pun în seif că nu am, dar sigur am să o pun pe perete şi am să mă laud cu ea, de ce nu?? Vă mulţumesc la toţi care va-ţi inplicat să mă ajutaţi, nici nu vă daţi seama cît de plăcut surprins am fost cînd am văzut ce de lume a sărit să mă ajute şi ma-u şi ajutat. Nici acum nu îmi vine să cred că am reuşit să consolidăm casa şi urmează foarte curînd izolarea case-i, toate aceste am reuşit cu ajutorul vostru şi cu ajutorul lui Groparu, care se luptă pt mine de un an de zile. Multă sănătate vă doresc la toată lumea

5 gânduri despre “Harta, este la mine

  1. Pingback: Scorpions la Cluj Arena

Lasă un răspuns

