Tu, ce ai face cu 100.000 de euro?

Sall, eMAG.ro a lansat un super concurs în valoare de 100.000 de euro, mai multe detali găsiţi aici😀 .Aşa că m-am înscris şi eu, ştiu că nu o să cîştig ( doar experienţă de fiecare dată😀 )  dar încerc şi eu, merită măcar să încerc şi am nevoie de ajutorul vostru, adică să am ne voie de multe vizualizări, mă puteţi ajuta?


Multă sănătate

21 de gânduri despre “Tu, ce ai face cu 100.000 de euro?

  1. ceas putea face? mias face o casuta nu mare sincer as pune la fiecare copil cate 10 mi am 3 copii si restu va spun sincer ias da la oameni cu situatia mea adica la cei ce nu au un acoperis deasupra capului cu credinta an dumnezeu am scris aceste cuvinte

    1. #petry:Ms, ai dreptate. Sincer mi-ar place să pot ajuta cîteva persoane cu cărucioare electrice, ca tine de exemplu ştiu cît de mult îţi doreşti unul. Multă sănătate

  2. Ion Lazăr

    Ion: – Ce faci dacă câştigi cei 100.000 de Euro?
    Zolty: – Scăp de datorii!…
    Ion: – Şi cu restul?
    Zolty: – Restul să mai aştepte!

Lasă un răspuns

