Acuma este consolidarea fundaţiei completă

Sall, după ce am terminat cu consolidarea fundaţiei cu bine şi fără (surprize😀 ) a mai fost un pas de făcut. Se recomandă de făcut un fel de trotuar roata pe după casă, ca să nu stea apa cînd plouă. Se toarnă un trotuar cu cădere ca să curgă apa de lîngă fundaţie şi să nu se înfiltreze în fundaţie.De obicei se toarnă de grosimea unei palme (depinde de palmă😀 ,amea e mai subţire decît a meşterului) şi lat de măcar 50 cm.Aşa că am turnat şi noi un trotuar, dacă aşa trebuie, aşa am făcut. Pe viitor să nu mai avem probleme.Uite ce frumos a ieşit, este bun pînă la urmă şi aspectuos şi bine că nu o să stea nici apa ca înainte de consolidare cînd intra în pămînt pe lîngă fundaţie.După aproape fiecare lucrare, se scrie data, luna, anul şi semnătura meşterului în beton, rămîne ca amintire. Multă sănătate

P.S. Dacă aveţi lucrări de consolidare, vă stau la dispoziţie cu sfaturi şi vin şi de şef, dacă e nevoie😀 .Teoretic vă ajut, practic……..😀

21 de gânduri despre “Acuma este consolidarea fundaţiei completă

      1. Dacă am scăpat cinci ani la rând, înseamnă că nu sunt în pericol! Dar … mă voi strădui să-ţi îndeplinesc dorinţa!

      2. andrei

        deci pana la urma am avut dreptate. dar ca sa nu fie tot felul de suspiciuni ai putea povesti exact ce s-a intamplat . asta ca sa nu se apuce zamfir in stilul lui caracteristic de aruncat praf in ochii vezi doamne ce corect si de treaba e el. nu stiu cine crezi tu ca sunt. nu ne cunoastem personal. eu am vrut doar sa te ajut cu un sfat. multa bafta

      3. andrei

        nu ai cum sa banuiesti pt. ca nu ne cunoastem . si oricum nu asta e important. important e ca ai deschis ochii si te-ai lamurit ir pe viitor fi mai atent cu cei din jur. asta tot ca un sfat prietenesc.

  1. Pingback: Victorieeee! L-am consolidat pe Zolty! | Site cu denumire de origine controlata

Lasă un răspuns

