DĂ UN REFRESH ŞI CÂŞTIGĂ

Sall, PepsiCoRomania a lansat un super concurs pt Oraşul tău. Pepsi îţi dă 20.000 $ pt ideia ta😀 ,adică dacă ai o ideie de o schimbare pt oraşul tău, trebuie să şi convingi lumea să te voteze. M-am hotărît să mă înscriu şi eu în concurs co toate că locuiesc la ţară şi nu la Oraş😀 . Eu aş schimba cu ce-i 20.000 multe, aş face părculeţul de joacă al copiilor să fie mai frumos şi cu mai multe bănci. Şi aş mai face un loc unde să se poată întîlnii tineri (ca un club) să poată juca diferite jocuri şi activităţi, să nu trebuiască să stea în baruri şi pe drum seara că nu are cum săşi petreacă timpul liber, ar mai fi multe de făcut, dar……Multă sănătate

10 gânduri despre “DĂ UN REFRESH ŞI CÂŞTIGĂ

  1. Irini

    Am vazut!🙂 Ar trebui sa intri sa o dezvolti nitel. Na, sa inteleaga lumea ce vrei sa schimbi in jurul tau🙂

Lasă un răspuns

