Consolidarea, ziua 5

Sall, ieri Sîmbătă a fost tot zi normală de lucru ca în celelalte zi, a fost cea de-a cincea zi😀 .Acuma deja sînt spre sfîrşit lucrările de consolidare al fundaţiei case-i, cred că vom termina mult mai repede decît am crezut noi la început. Adevărat că am avut multe surprize pe parcursul lucrărilor, dar este foarte posibil să terminăm Luni dacă avem noroc, a mai rămas două locuri de săpat şi turnat.Ieri dimineaţă sa tăiat fierul beton, sa săpat sub fundaţie şi sa-u aşezat stîlpiicorespunzător în groapa de sub fundaţiă case-i, odată turnat betonul peste stîlpii de beton fundaţia va fi mult mai solidă şi nu ar trebui să se mai crape nici o dată, eu sper că aşa va fi pe viitor.Aşa sa procedat cu căratul betonului în cameră, a fost dus cu roaba pe rampa pe care circul eu cu cărucioru electric😀 .La începutul lucrări am avut peste 20 metri cub de balastru şi uitaţivă şi voi cît ne-a mai rămas, asta nu ne ajunge şi trebuie să mai cumpărăm ca să putem termina toată casa de consolidat.Cam asta a fost pe ziua de ieri aşa pe scurt. Multă sănătate

7 gânduri despre “Consolidarea, ziua 5

  1. luminita

    Zolty,
    eu zic ca e bine pana acum.
    Vad insa ca si casa ar trebui tencuita, are fatzada varza.(peretii exteriori)
    Sper sa te ajute echipa si sponsorii sa termini totul.

Lasă un răspuns

