Consolidarea, Ziua 1

Sall, după cum vam spus, de ieri am început consolidarea fundaţiei. Din păcate am început cu stîngul 😀 , în primul rînd nu am avut scule lopeţii, tîrnăcoape, hîrleţe, ect. Dimineaţa au venit voluntarii şi sa-u apucat să scoată duşumeaua din camera în care se consolidează din înăuntru. Trebuie făcut în următorul fel; Se sapă 1 m lungime, aprox. 80 cm pe lîngă fundaţie adîncime şi vreo 30 cm sub  fundaţie, se pune stîlpi din fier beton şi se toarnă betonul, cam aşa se faceDupă ora 11 a venit şi constructorul din partea ArtVinium care se ocupă de consolidare şi le-a explicat voluntariilor ce trebuie făcut şi cum trebuie ca să nu avem surprize neplăcute şi lucrările să decurgă normal, din păcate nu a putut să ne aducă un Meşter care să stea cu voluntarii.Maşina cu materialele şi sculele trebuia să ajungă pe la ora 11, dar nu a venit la timp din cauza că nu aveau maşină liberă. Materialele au fost aduse din partea lui Dan Olteanu din Cluj, de aceia a durat mai mult find şi distanţa mai mare. În timpul ăsta al aşteptări fiecare se odicnea, pînă la urmă că odicna nu-i nimica 😀 .După ora 14 a venit şi Maşina cu materialele. În care a fost cimentul, betoniera,roaba, fieru beton şi lopeţi. Cel mai greu a fost căratul sacilor de ciment 40kg fiecare, 127 de saci 😀 , era şi foarte cald, dar sa-u descurcat cu bine.Ansamblarea roabei pare foarte uşor pe hîrtie, dar practic nu e chiar aşa 😀 şi mai ales chînd sînt mai multe idei şi nu se iau după schiţă 😀 .Am început şi săpăturile dar şi nişte probleme ne prevăzute şi anume: eu maş fi aşteptat să găsim aur sa-u petrol 😀 , dar din păcate am găsit nişte fiere ţipate în fundaţie în toate părţile şi care ne-am încurcat foarte tare şi au îngreunat şi mai mult săpăturile, unele au trebuit scoase afară.Au fost tăiate o parte din fierul beton pt. stîlpi pe care vor fi puşi sub fundaţie. Multă sănătate

20 de gânduri despre “Consolidarea, Ziua 1

  1. Pingback: Mă-ngropaşi, Gropare « Ulise al II-lea – blog canin

  2. Ma bucur ca ai invitat numai oamni harnici. Multumesc pentru informare. Voi reveni si in zilele urmatoare ca sa va va dla lucru. Spor la treaba!

      1. Tocmai am sosit acasă de la tine. Îţi mulţumim pentru primire. Nu vom uita repede amabilitatea cu care am fost trataţi. Spor la succesuri! Ne vom abţine ca să nu vă încurcăm.

      2. Ai dreptate: nu trebuia să mă supăr pentru că … unul zicea că-i trage un şut lui Ulise şi nici că celălalt chiar a încercat să–l lovească. Ai dreptate, dar, … nu putem nici să-l bag în mă-sa, nici să-l lovesc! Ca prostu’, m-am supărat şi am plecat. Trebuia să mai stau să văd cum te loveşte şi pe tine?! Pentru astfel de manifestări civilizate, nu trebuie să batem atâţia km. Tembeli sunt destui şi în Turda!

Lasă un răspuns

