Începem consolidarea fundaţiei

Sall, în seara asta a fost Groparu şi Dan Olteanu la mine şi mi-a adus o veste foarte bună şi pe care o aşteptam din Primăvară😀 .Începînd de mîine Marţi 13 Septembrie, începem  consolidarea fundaţiei la casă.Eu între timp am găsit şi voluntari care să ne ajute. Mîine vin şi materialele de construcţii ciment, fier beton, ect. Tot mîine vine şi Meşterul de la ArtVinium care face o sponsorizare pt mine şi mă ajută cu Meşterul, care ştie ce trebue făcut, pe voluntari mei trebue cineva să-i şi conducă şi să-i comande😀 . Aşa că de mîine vă ţin la curent cum decurg lucrările, cu poze şi mai multe informaţi. Multă sănătate

4 gânduri despre “Începem consolidarea fundaţiei

Lasă un răspuns

