Veşti bune

Sall, de două nopţi încoace vizez destul de urît, ieri noapte am visat urît, urît de tot, parcă a intrat unul ( din sat de la noi, îl cunoşteam ) în casă şi mă chinuia să îi zic nu ştiu ce, îmi era foarte frică de el, nici nu puteam striga după ajutor  şi mă gîndeam ce bine ar fi să mă salveze cineva, la un moment dat parcă a venit cineva, dar m-am trezit 😀 .Ieri am avut o zi frumoasă, cu toate că a început puţin mai rău, adică mi sa şters cardul de la telefon singur şi am pierdut tot, tot de pe el, vai ce m-am mai enervat şi am ajuns la concluzia că nimic nu ţine veşnic. În rest am avut doar veşti foarte bune. Am primit autorizaţia de consolidare al case-i, îmi pierdusem deja speranţele şi uite că sa rezolvat şi asta. După asta am mai primit o veste foarte, foarte, foarte, foarte, foarte, foarte bună, cu puţin noroc, PepsiCoRomânia în colaborare cu Fundaţia Română pentru Copii, Comunitate şi Familie mă vor ajuta să-mi cumpăr două baterii noi nouţe şi aşa voi reuşi să scap de Cel mai mare necaz pt. mine. Milioane de mulţumiri merg de la mine către Groparu , Ana Maria Măciucă şi Matei Psatta, fără ajutorul lor nu găseam sponsorizarea asta, să vă dea Dumnezeu multă sănătate, este ce-a mai de preţ avere. Şi uite că am avut o zi foarte faină, a început puţin rău dar sa terminat super. Azi am mai primit nişte veşti bune, dar vă zic mîine 😀 .Multă sănătate

22 de gânduri despre “Veşti bune

  1. Zile bune și vise faine și liniștite să ai, Zolty! Mă bucur că ai norocul de a întâlni oameni cu suflet mare și puterea de a te ajuta!
    Gânduri bune tuturor, în special ție. 🙂

  2. luminita

    Super veste, Zolty, asta cu consolidarea casei.
    Abia astept sa ne povestesti cum decurg lucrarile si sa ne pui si poze si filme.
    Si bateriile pentru carutzul tau sunt necesare si binevenite.
    Dar important este sa va prinda iarna cu casa terminata.
    Si sa mearga internetul.
    Si sa aveti mancare.
    Si sa fiti sanatosi.

Lasă un răspuns

