Am fost şi în ultima seară

Cu nepoţii
Cu nepoţii

Sall, ieri a fost ultima zi de Sărbătoare pt. Zilele Municipiului Turda. Find şi Duminică, am dus şi nepoţii cu noi, nu am mai putut scăpa de ei😀 . A trebuit să-i luăm cu noi şi nu este uşor prin agromeraţia aia şi cu doi copii după noi😀 . Tot timpul trebuia să fim atenţi după ei să nu-i pierdem din vedere. Dar a fost destul de bine, au stat tot pe lîngă noi, nu prea au fost probleme😀 .Aici mîncam şi noi nişte struguri albi şi foarte gustoşi.

Toni şi Meli
Toni şi Meli

Toni şi Meli au dorit foarte mult să meargă cu maşinuţele, problema a fost că nu prea ştiau să conducă.Aici a fost cel mai frumos şi cel mai distractiv, m-am distrat foarte bine aici. Pînă ieri nu am stat aici, nu-mi părea de loc interesant, a fost mult mai interesant aici decît lîngă şcenăAm găsit şi un loc de unde se vedea foarte bine totul şi am reuşit să ajung foarte uşor şi fără probleme

Trenuleţ-ul
Trenuleţ-ul

Ieri de cînd am ajuns acolo după ora 17, m-am tot plimbat nici nu m-am mai dus pe la şcenă, m-am săturat să mă tot rog de ei ca Vineri să mă lase să intru şi să mă uit la funduri. M-am plimbat pînă seara tîrziu ( normal că mă înpingea Andreimajoritatea timpului, că bateriile sînt aproape terminate ), nu ma stresat nimeni şi am fost mult mai liniştit faţă de serile trecute.

Moto
Moto

Multă sănătate.

6 gânduri despre “Am fost şi în ultima seară

  1. Frate, dar ştiu că te distrezi acolo… Nu am crezut că în Turda există un aşa parc de distracţii. Ader la zisele lui Adrian Deac: trăim doar odată, iar până acum, tu ai avut destule necazuri… Şi mă bucur că ai atâţi prieteni.

  2. Salut!

    Bravo tie! Ai vazut ca se poate?!?! Exact ce ti-am zis si la telefon: viata e prea scurta sa fim suparati!
    Trebuie sa faci sa-ti treaca repede orice suparare si gand rau! Ideal ar fi sa nu le ai…

    Multa sanatate!

Lasă un răspuns

