Vizită la Mătuşa în Plăieşti

Sall, în fiecare an mergem măcar o dată în vizită la Mătuşa din localitatea Plăieşti Jud. Cluj. Ieri a fost o zi frumoasă şi caldă, nu mai bună de plimbare😀 . Am mers cu maşina, nu ştiu cîţi km sînt pînă acolo, dar nu este asfalt, nu mai drum de ţară şi mult praf. În fiecare an facem cumva să mergem pînă la ea, am fost şi Anul trecut, poate vom merge şi la Anul, cine şti😀 . Normal că sa bucurat că am mers, ne vedem de două ori pe an, o dată mergem noi şi adoua oară vin ei la noi😀 .Eu foarte greu mi-am găsit un loc drept din cauza că curtea este în pantă, am vrut să stau şi la umbră că la Soare era prea cald.Am fost invitat şi în casă, dar am preferat să stau afară la umbră şi să profit de vremea frumoasă, că nu mai este mult şi vine perioada rece şi atunci tot în casă voi sta vreo 5-6 luni😀 .De fiecare dată cînd merg undeva îmi place să vizitez locurile şi mai fac şi nişte poze. Şi Anul trecut am vizitat pe acolo.În Localitatea Plăieşti mai sînt şi acuma case şi porţi vechi din lemn. Casa asta sigur nu mai este locuită, dar încă mai stă pe picioare, este din lemn şi pămînt galben (lut) şi este foarte veche.Şi uite că pe la această oră sa terminat şi cu plimbarea noastră, ne-am întors la Mătuşa acasă unde ne aştepta maşina. Mătuşa locuieşte la marginea satului, aproape de Pădure, adică nu ştiu cît de aproape, am vrut să mergem să vedem unde este şi am mers destul de mult, dar am dat de drumul ăsta şi nu am vrut să merg mai departe, nu are rost să rup căruciorul pe aşa drum, mai am nevoie de el. Multă sănătate

4 gânduri despre “Vizită la Mătuşa în Plăieşti

Lasă un răspuns

