Distribuire cărucioare, la Caritatea

Sall, săptămîna trecută vă povesteam că am mers pe Autostradă pînă la Cluj, dar nu va-m povestit de ce am fost 😀 , am fost la Asociaţia Caritatea du pă un cărucior pliabil, că aveam mare nevoie de unul pliabil şi uşor de transportat care încape într-un porbagaj fără probleme. În continuare vreau să vă povestesc cîte ceva despre Caritatea, care sa înfinţat în 20 iulie 1990. Din Noiembrie 1996, Asociaţia Caritatea înpreună cu o Asociaţia Joni and Friend din S.U.A.

Distribuire cărucioare 2011
Distribuire cărucioare 2011

în fiecare an ditribuie cărucioare persoanelor care au nevoie, de-a lungul anilor sa-u dat multe cărucioare persoanelor cu handicap fizic din jud. Cluj. Căruciorul se dă doar în prezenţa bolnavului şi se adaptează după nevoile fiecăruia şi opţiunile căruciorului de către ce-i de la Caritatea.Au fost multe persoane care au fost duse la Caritatea în braţe sa-u cu maşina şi erau foarte bucuroase primind un cărucior gratis şi copii la fel de bucuroş mai ales că pt. ei sînt cele mai greu de găsit şi cînd reuşeşti să găseşti de ocazie preţul este exagerat de mare, dar la Caritatea toate se dau cu un contract de închiriere şi cel mai inportant este că se oferă şi reparaţiile în caz că se strică, tot. Se mai ofară şi cîrje, bastoane, ect. vezi pe site. Anul acesta sa-u distribuit în perioeda 10-11 August şi au fost mai puţine cărucioare faţă de ani trecuţi, din păcate. Am fost eu şi Dorin să ne alegem cîte un cărucior. Am avut dreptul şi la pretenţi şi am avut normal că da. Dar mă bucur că am găsit ceva pe placul meu 😀 , am fost foarte pretenţios, măcar cînd am voie 😀 . Cel mai uşor cărucior şi comod, cauciucuri pline, şi centură de siguranţă. Mai multe informaţi găsiţi aici. Multă sănătate

15 gânduri despre “Distribuire cărucioare, la Caritatea

  1. PETRU

    SALL ..ZOLTY..VAD K ARE CARUCIOARE MECANICE..ELECRICE NU STI NU SE POT PROCURA PRIN ..CARITATEA..?O ZI BUNA SI CAT LA MAI MULTE POSTARI..EU LA CITESC CU DRAG…

  2. rodi

    Servus Zolty,vad ca-ti iei rolul in serios,esti un jurnalist adevarat ,succes pe mai departe..(apropo Caritatea ar trebui sa-ti plateasca pt. publicitatea facuta)…e un bun mijloc de -a se afla ce se face aici,si cei care au nevoie ,stiu unde pot gasi un ajutor in aceste situatii…

    1. #rodi: Servus Rodica, ms mult pt. apreciere. Pt. mine Caritatea a plătit destul, mă simt ori cum dator 😀 mai ales că am fost în prima mea Tabără datorită lor. Şi tot odată Caritatea merită mai mult promovată şi să poata ajuta pe mai mulţi în situaţia noastră. Multă sănătate

Lasă un răspuns

