Prieteni de la Caritatea

Sall, ieri am avut oaspeţi de la Cluj. Au venit prietenii noştri de la Caritatea cu care ne-am înprietenit în Tabără la Mărişel şi am rămas buni prieteni. De mult timp îi aşteptam şi ieri au reuşit să vină, nu toţi ce-i din Tabără😀 , dacă veneau toţi aprox. 60 de persoane, nu ştiu cum încăpeam dar ne descurcam noi cumva, nu dădeam afară pe nimeni.M-am bucurat că au reuşit să ajungă cu bine la Bogata şi ne-am revăzut cu bine şi sănătoşi Au făcut şi un grătar foarte bun, bucătar a fost Petrică. Am avut multe de povestit şi mi-a făcut plăcere vizita lor şi am mai aflat cîte ceva despre Caritatea şi nu numai. După ce sa fript cîrnaţul şi grătarul ne-am apucat şi am mîncat toată gaşca, mincarea a fost foarte bună, adevărul este că ne era şi cam foame, celpuţin mie care îmi place foarte, foarte mult varza răzălită, aşa ca de murătură😀 . După o masă foarte bună,  ne-am pus toţi la umbră şi am povestit despre diferite subiecte fiecare. Eu l-am întrebat pe Petrică de unde vine numele de Mefiboset şi am aflat o poveste foarte frumoasă, o să vo spun într-o zi şi celor ce nu o ştiu. Aşa de repede a trecut vremea de nici nu am observat, dar a trebuit să plece şi ei acasă la ClujPoza de grup😀Aşa de bine m-am simţit că era să plec cu ei la Cluj😀 . Multă sănătate

4 gânduri despre “Prieteni de la Caritatea

Lasă un răspuns

