Zilele Municipiului Câmpia Turzii şi ale Metalurgistului

Sall, în fiecare an în perioada asta 13-15 august, sînt Zilele Municipiului Câmpia Turzii şi ale Metalurgistului. Este frumos şi am fost şi eu în ultimi doi ani, mi-a plăcut foarte mult acolo. În 2009, am avut noroc şi am stat la 2-3 m de şcenă la concert la ANA-MARIA FERENT, mi-a plăcut mult şi mai ales că am văzuto aşa mai ne aproape. Anul trecut am reuşit să merg din nou la Zilele Municipiului Câmpia Turzii şi ale Metalurgistului, am reuşit şi să prind şi trei concerte Dj …, Loredana, Zdob şi Zdub. Zdob şi Zdub a fost super frumos, nici nu m-am aşteptat să fie aşa😀 . Din păcate anul ăsta nu am nici-o şansă să merg, cu cine mergeam în anii trecuţi nu mai are maşină, cu TAXI-ul este mult prea scump, dar speranţa moare ultima, aş fi vrut să pot merge măcar în 15.08.2011, dar se mai pot întîmpla şi minuni pînă atuncea, sper. Este frumos acolo şi foarte multă lume şi sper să fie şi vremea bună şi cu soare😀 . Aşa că ce-i din zona Cîmpiei-Turzi, puteţi merge să vă mai şi distraţi şi să cheltuiţi bani pe mîncare şi băutură😀 . Distracţie plăcută şi Multă sănătate.

P.S. Concertele de Zilele Municipiului Câmpia Turzii;

Sîmbătă 13.08.2011, la 19,30 – Spectacol folkloric cu ansamblurile „Ardeleana”, „Mugurelul”, Ansamblul “Unirea Rromilor”, Ansamblul „Urca” , Ansamblul „Joc de Ceanu Mare”, recital Monica Pârlea, recital Liliana Oara şi Viorel Moldovan, iar seara se va încheia cu recitalul trupei Abis, care începe la ora 22,00

Duminică 14.08.2011, la ora 18,30, soţii Luca, finaliştii concursului „ROMÂNII AU TALENT” vor fi invitaţi să participe la evenimente, de la ora 19,00 va avea loc un recital folcloric cu Nicoleta Voica, de la ora 20,00, dans modern- trupa de Majorete şi minorete ANGELS şi recital Oana Sicobean, de la ora 21,00 – concert cu trupa Taxi şi de la ora 22,00 –concert cu trupa Holograf.

Luni 15.08.2011, la ora 17,00 – recital Laszlo Istvan, de la ora 17,30 –Recital Aurora şi Săndel Mihai, de la ora 18,30 – recital Nicolae Furdui-Iancu şi Grupul instrumental “CRAI NOU”, Ultima zi a municipiului se va încheia cu recital, Dj Jonnessey&Aner, concert Elena Gheorghe & Band, concert Vama Veche şi cu un foc de artificii ce va începe la ora 22,30

2 gânduri despre “Zilele Municipiului Câmpia Turzii şi ale Metalurgistului

Lasă un răspuns

