Motocicliştii

Sall, ieri am fost la Cluj, am fost cu nişte treburi ( mai multe vă povestesc data viitoare ). A fost şi Dorin a fost şi el cu noi, ca de obicei 😀 . A trebuit să mergem pînă la Direcţia Generală De Asistenţă Socială, nu mai ştiu în ce cartier este, dar ştiu că este lîngă BILLA. Aşa că am mers pe Autostradă, drum bun şi drept, merge maşina bine fără probleme. Dorin de obicei el tace, dar cînd zice ceva apoi ori rîzi bine, ori stai şi te gîndeşti, oare ce a zis? Mergînd noi aşa şi povestind noi, am observat în spatele nostru şase Motociclişti care la un moment dat ne-au şi depăşit, noi mergeam cu aproximativ 130km/h şi ei ne depăşeau, oare cît aveau?? 😀 , am observat că erau cu table de inmatriculare de CV ( Covasna ) şi HR ( Harghita ), ne-am mirat noi că ce tare merg ei şi ce curenţi de aer sînt la viteza aia şi cum se mai pot ţine ei la aşa de mare viteză. După ce ne-au depăşit, sa trezit şi Dorin şi zice către noi, măăă, ăştia-s străini şi ne apucă pe toţi rîsul 😀 aşa de bine am rîs, şi îi zic, cum să fie ăştia străini dacă au numere de CV şi HR? Poate străini de noi! Aşa-i Dorin uneori nu ştie ce vorbeşte 😀 . În rest a fost fain, mai multe poate mîine. Multă sănătate

3 gânduri despre “Motocicliştii

Lasă un răspuns

