Sîmbătă plec la Palatca

Sall, săptămîna asta a fost mai stresantă pt. mine😀 , vă spun şi de ce. Poţi trăi altfel din Cluj organizează o ieşire la Palatca jud. Cluj, cu persoanele cu handicap şi voluntari, ei bine am fost şi noi invitaţi acolo şi ne bucurăm foarte tare de această ofertă😀 , pînă aici toare bune şi frumoase, dar am întîmpinat o foarte mare problemă cu transportul pînă la Cluj, la noi toată lumea este foarte ocupată în perioada asta şi mai ales după atîtea zile de ploi, acum se recoltează arpagica (ceapa) şi nu vroia nimeni să ne ducă pînă la Cluj Sîmbătă dimineaţa😦 . A fost foarte greu să găsim o maşină, la un moment dat eram aproape hotărît să renunţ, dar mi-a venit o ideie😀 să dau un anunţ pe facebook şi chiar a avut rezultat. Nici nu mă aşteptam să am aşa de repede un rezultat, în aproximativ 15-20 min. Da, ma sunat Daniel Rus şi mi-a spus că mă poate duce el la Cluj, am discutat despre cum şi ce facem am ajuns la concluzia că maşina lui e prea mică şi nu încap două cărucioare în porbagaj, dar tot a reuşit pînă la urmă să găsească una mai mare😀 . Aşa că Sîmbătă Dimineaţa plac la Cluj cu Daniel Rus ca şofer şi maşina este a lui Dan Olteanu, şi cu această ocazie le mulţumesc că şi datorită lor sper să am o zii faină la PalatcaMai multe vă spun după ce mă întorc de la Palatca. Multă sănătate

7 gânduri despre “Sîmbătă plec la Palatca

  1. Hălăduind pe coclauri spre Mănăstirea Petridului (cea nouă), eu şi Ulise ne vom gândi cu bucurie la tine. Sper să ai ce să ne povesteşti la întoarcere!

Lasă un răspuns

